• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Romu

Kunde inte hålla mig.. Var tvungen o ta ett annat.

Är det här sant?

Kmr nog inte kunna tro det fören jag tar ett digitalt på måndag. Hoppas mensen ej kommer imorrn!

• Loea
    Tjoppa12 skrev 2019-12-20 19:17:00 följande:

Ja, oftast. Den här gången fick jag inte det minsta aning till positivt, och kände inget. Men sen slutade jag ju testa. Men men. Jag tror mensen kommer vilken dag som helst, annars känns det som det borde visat positivt nu. Rolig början på 2020, ligga ligga ligga! Man får väl se det så haha..

Ja jag är lite osäker på när cykeln börjar om om jag inte får mensen liksom. Får väl börja köra ägglossningsstickor igen för att inte missa det. Haha ja man får försöka se det positivt!
  • Grilimy
    Romu skrev 2019-12-20 21:52:48 följande:

Kunde inte hålla mig.. Var tvungen o ta ett annat.

Är det här sant?

Kmr nog inte kunna tro det fören jag tar ett digitalt på måndag. Hoppas mensen ej kommer imorrn!

Grattis! :)
  • Pewc
    hundenhubbe skrev 2019-12-20 21:31:06 följande:

Haha nä ofta? Någon mil utanför Krokom xD

Hehe så otippat :) Jag jobbar i krokom, men bor ca två mil utanför. I valne, mellan Alsen och Nälden.

Vart bor du då?
  • Mammaresan

Stort grattis till de fortsatta plussen! Jag ser steck på alla testen de senaste 3 sidorna bak! Så roligt!!

• hundenhubbe
    Pewc skrev 2019-12-20 23:12:04 följande:

Hehe så otippat :) Jag jobbar i krokom, men bor ca två mil utanför. I valne, mellan Alsen och Nälden.

Vart bor du då?

Ytterån xD
  • hundenhubbe

Vet inte varför jag bifoga en bild? Jag ser knappt på bilden och med familjeliv kvalité lär de inte synas alls. Fick ett supersvagt test nu på morgonen.. tycker det är starkare än igår men såååå svagt. Men jag ser de. Antingen senare äl eller missfall på g då det är så pass svagt... Eller lägre hormoner. Aja jag har inga tidiga test kvar bara graviditetskollens som mäter från 25. Får väl testa och se varje morgon till mensen dyker upp eller om de blir starkare. Frustrerande då man ser något men svagt.... har aldrig fått spök på dom här heller. Brukar vara tok blanka om de inte är något....
  • Snarttrettiochtrevar89
    Mammaresan skrev 2019-12-21 00:51:02 följande:

Stort grattis till de fortsatta plussen! Jag ser steck på alla testen de senaste 3 sidorna bak! Så roligt!!

Menar du mitt också? //lever på hoppet
  • Patzy90

Tydligare idag. :D Hoppas det stannar denna gång. Men har en bra magkänsla denna gång.
  • MissJibs

Testet imorse såg negativt ut :( så d jag fick för ngn dag sen va alltså inget att förlora sig på. Iförrgår fick jag så ont i högra delen av äggstockarna(?) Gjorde så ont! Höll i sig länge, kanske 1 tim. Efteråt va d som om d stack till snabbt i vardera sida om äggstockarna, både höger o vänster. Sen va d klart. Hade sex 2 dagar innan detta. Som sagt... vet inte om d e min kropp som bara försöker nollställa sig efter förra grav o förlossning. E väl bara att vänta o se antar jag. Vi får se om bim e imorgon eller om allt bara skjuts upp. Kanske va första äl jag hade iförrgår som gjorde så ont. Har dock inte haft några trådiga äl flytningar ännu. Molvärk o mensvärk som kommer o går hela tiden. Ibland har d känts som nyp i tjejmagen (d va ett tag sen nu). Haft massor me vita flytningar som lotion.

Nåja... ville bara skriva av mig.

Svar på tråden BIM December 2019