BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Imorse hände detta?!?!
Tog ett test i tisdags bim-2 men då syntes det inget. Idag BIM+1. Så ge inte upp hoppet om det inte syns nåt och det är tidigt!
Åh vad kul! Vågar aldrig lite på tidiga tester, dom kan ju visa fel åt båda hållen. Sen kan man ju inte hålla sig från att testa ändå men vågar inte lita på något förens efter bim. Grattis!! :D
Blankt test..
Så drömmen stämde inte :)
Så min höga puls och illamående beror på något annat..
Blir ett besök till läkaren istället för mvc!
Håller tummarna att det går bättre för er andra :)
Jag bor några mil utanför Piteå. Du då?
Igår vart det ambulans in till sjukhuset med en tjej som hade krupp som vägra släppa och gjorde henne slö och sjönk i situation. Hon mår bra nu efter medicin! Men huvva vad jobbigt de var där ett tag. Tur man jobbar inom vården och är "van " med folk som inte får luft..
Vakna upp med illamående och så jäkla ond mensvärk!! Sån här värk jag brukar ha samma dag som mensen ska komma...! Långt ner och gör så ont, tror det är därför jag mår illa. Mensen kanske kommer tidigare? Suck..
Suck, testade med apotekets egna test imorse, visade noll, nada och inget. Är, vad jag tror, någonstans mellan ÄL + 10-12. Tempen ligger högt. Trodde verkligen att det skulle vara positivt imorse efter svagt plus igårkväll och förrgårkväll så jag är SÅ besviken. Kanske kemisk graviditet bara :(
Bästa vore att hålla sig från att testa i två dagar nu antar jag. Så onödigt med alla dessa tester som jag slängt i sjön nu typ.
Igår vart det ambulans in till sjukhuset med en tjej som hade krupp som vägra släppa och gjorde henne slö och sjönk i situation. Hon mår bra nu efter medicin! Men huvva vad jobbigt de var där ett tag. Tur man jobbar inom vården och är "van " med folk som inte får luft..
Vakna upp med illamående och så jäkla ond mensvärk!! Sån här värk jag brukar ha samma dag som mensen ska komma...! Långt ner och gör så ont, tror det är därför jag mår illa. Mensen kanske kommer tidigare? Suck..
Här är från en engelsk sida, hur många % av gravida som plussar på vilken dag efter ägglossning (days past ovulation). 35% får alltså ett plus 10 dgr efter ägglossning, 51% 11 dagar efteråt osv. Spännande tycker jag - sen vet jag inte hur väl den stämmer ;) Själv är jag ju någonstans mellan 10-12 dagar efteråt och plusset lyser med sin frånvaro.. Men det finns en chans fortfarande enligt denna.
35% at 10dpo
51% at 11dpo
62% at 12dpo
68% at 13dpo
74% at 14dpo
80% at 15dpo
88% at 16dpo
92% at 17dpo