• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • MammaS4
    hundenhubbe skrev 2019-12-19 20:33:32 följande:

Från vart i Norrland? :)

Jag bor några mil utanför Piteå. Du då?
  • Grilimy
    hundenhubbe skrev 2019-12-19 20:34:42 följande:

Jag hade ont både livmoder och äggstockar! Vanligt att det är värk i hela det området.

Det låter ju hoppfullt ändå. :) Men känslan säger mens på g. Bara att invänta julafton.
  • Sofieelises

Fick ju svagt plus igår på cb på kvällen, idag på fm toknegativt på cb MEN hade druckit typ 4 stora glas vatten innan. Skulle spara mitt sista cb till imorgon på morgonen men tog det nu på kvällen, hade bara hållt mig en timme.. Och jo, visst jäklar blev det ett svagt plus! Har mörkat bilden eftersom jag vet att det inte syns ett dugg här på FL annars.

Vilket test ska jag satsa på imorgon?? Om man INTE vill prova cb, vad finns det då i övrigt som visar hyffsat tidigt? Något av apotekens egna, vilket isåfall (kronans apotek/hjärtat?). Har inte tillgång till predictor early i min stad tyvärr, annars hade det blivit ett sånt.

• Nathaliejj

Ja köp lloyds early test :) dom är bra!

Sofieelises skrev 2019-12-19 22:03:07 följande:

Fick ju svagt plus igår på cb på kvällen, idag på fm toknegativt på cb MEN hade druckit typ 4 stora glas vatten innan. Skulle spara mitt sista cb till imorgon på morgonen men tog det nu på kvällen, hade bara hållt mig en timme.. Och jo, visst jäklar blev det ett svagt plus! Har mörkat bilden eftersom jag vet att det inte syns ett dugg här på FL annars.

Vilket test ska jag satsa på imorgon?? Om man INTE vill prova cb, vad finns det då i övrigt som visar hyffsat tidigt? Något av apotekens egna, vilket isåfall (kronans apotek/hjärtat?). Har inte tillgång till predictor early i min stad tyvärr, annars hade det blivit ett sånt.

• Sofieelises
    Nathaliejj skrev 2019-12-19 22:09:14 följande:

Ja köp lloyds early test :) dom är bra!

I vilken butik eller vilket apotek hittar jag dem? :)
  • Paramore1

Jag har varit med tidigare i tråden, men har även en ny BIM den 31/12 så vi gör ett nytt försök. Hade LH peak igår, var rätt starkt idag med men lite svagare. Kan tipsa om appen Premom, den är super! Där tar man kort på alla tester så finns de sparade där, man behöver alltså inte spara alla test som ändå torkar ut.

Sexade i lördags, måndags och idag. Ska försöka få till iaf ett till hehe. Tråkiga är att jag inte hinner plussa innan julafton, men skitsamma. Kan lägga in en bild med så får ni se hur appen ser ut.

• Nathaliejj

Ja lloyds hihi

Sofieelises skrev 2019-12-19 22:27:19 följande:

I vilken butik eller vilket apotek hittar jag dem? :)

Svar på tråden BIM December 2019