BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Från vart i Norrland? :)
Plussade idag bim-3 :)
Jag hade ont både livmoder och äggstockar! Vanligt att det är värk i hela det området.
Fick ju svagt plus igår på cb på kvällen, idag på fm toknegativt på cb MEN hade druckit typ 4 stora glas vatten innan. Skulle spara mitt sista cb till imorgon på morgonen men tog det nu på kvällen, hade bara hållt mig en timme.. Och jo, visst jäklar blev det ett svagt plus! Har mörkat bilden eftersom jag vet att det inte syns ett dugg här på FL annars.
Vilket test ska jag satsa på imorgon?? Om man INTE vill prova cb, vad finns det då i övrigt som visar hyffsat tidigt? Något av apotekens egna, vilket isåfall (kronans apotek/hjärtat?). Har inte tillgång till predictor early i min stad tyvärr, annars hade det blivit ett sånt.
Original :
Ja köp lloyds early test :) dom är bra!
Fick ju svagt plus igår på cb på kvällen, idag på fm toknegativt på cb MEN hade druckit typ 4 stora glas vatten innan. Skulle spara mitt sista cb till imorgon på morgonen men tog det nu på kvällen, hade bara hållt mig en timme.. Och jo, visst jäklar blev det ett svagt plus! Har mörkat bilden eftersom jag vet att det inte syns ett dugg här på FL annars.
Vilket test ska jag satsa på imorgon?? Om man INTE vill prova cb, vad finns det då i övrigt som visar hyffsat tidigt? Något av apotekens egna, vilket isåfall (kronans apotek/hjärtat?). Har inte tillgång till predictor early i min stad tyvärr, annars hade det blivit ett sånt.
Ja köp lloyds early test :) dom är bra!
Jag har varit med tidigare i tråden, men har även en ny BIM den 31/12 så vi gör ett nytt försök. Hade LH peak igår, var rätt starkt idag med men lite svagare. Kan tipsa om appen Premom, den är super! Där tar man kort på alla tester så finns de sparade där, man behöver alltså inte spara alla test som ändå torkar ut.
Sexade i lördags, måndags och idag. Ska försöka få till iaf ett till hehe. Tråkiga är att jag inte hinner plussa innan julafton, men skitsamma. Kan lägga in en bild med så får ni se hur appen ser ut.
Ja lloyds hihi
I vilken butik eller vilket apotek hittar jag dem? :)