BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Fortsätt mensvärk nästan konstant långt långt ner i magen, väldigt molande. Även mkt bubbligt i magen. Flytningar och igår kväll började brösten ömma. Negativt babyplan imorse, äl +9. Hoppas mina riktiga testa tidigt kommer idag så jag kan testa imorgon. Men fick en känsla imorse att jag var gravid som sedan byttes till no way att dehär gick vägen. Så jobbigt att kastas från en känsla till en annan..!
Såg nu att dom billiga graviditetstesten jag beställt mäter från 25.... typiskt! Har iaf 2 st som mäter från 10 när dom kommer. Tror inte jag kan plussa tidigt med dom från 25. Fick otroligt svagt på en som mätte 10 på äl+9 Så vet inte varför jag tog ett som mäter från 25 idag xD vääldigt mkt mensvärk. Brukar inte ha de såhär tidigt men kanske rejäl mens påväg också...
Känner så igen det med att kastas från en känsla till en annan! Har BIM idag, tog ett test i tisdags som inte visade nåt (ev ett spökstreck) och tänkte att det var kört. Samma dag berättade min sambo om en kompis som är gravid, och som nyss börjat försöka... Så känslan var nere och depp.
Men nu har mensen fortfarande inte kommit och det känns liksom mest i vänstra sidan, lite annorlunda mot vad det brukar, och så länge mensen inte kommer så finns det ju hopp, så nu hoppas jag igen! Haha. Ska nog ta ett test imorgon bitti om den inte visat sig idag. Den brukar vara punktlig, även sen jag slutade med p-piller för 3 månader sen.
Håller tummarna för oss båda!
Typiskt att du inte fick dina test igår! Och tråkigt med negativt idag. Jag fick också negativt på mitt jag tog i morse, men det var nästan väntat med tabke på att jag har bim -5 idag.
Vad spännande att du har så mycket symptom fortsatt! Mina spänningar i magen försvann igår :( men har under morgonen idag haft en pulserande känsla lite då och då i magen men inte alls så att det känns som att det skulle vara något.... så känner mig lite nedstämd och ledsen idag faktiskt... vet att det fortfarande är tidigt för att känna något. Men har ingen känsla av att det skulle tagit sig alls denna gången. Började få ont i brösten igår kväll, Men det går jag alltid innan mens så inget nytt där :(
Hej tjejer! Inte varit med i denna tråden innan men nu hoppar jag in. Hade BIM i måndags den 16e, mensen brukar alltid komma direkt på morgonen men ingenting. Är nu på BIM+3 o mensen lyser fortfarande med sin frånvaro. Har en del flytningar så får springa på toa hela tiden o kolla om det är mensen som runnit till. Har tagit gravtest som visar negativt. Någon som varit med om liknande? Vi har försökt bli gravida i 12 månader nu o mensen har aldrig varit såhär sen, en dag har hänt nån gång bara... Man blir ju tokig!
Också bim-5 och som sagt så borde inte dedär visat något för den mäter inte tillräckligt lågt. Hatar att jag inte har mitt andra test hemma! Hoppas som sagt det kommer idag. Var ledsen idag och nya tag imorgon! Som sagt, fortfarande väldigt tidigt!! Vilket graviditetstest tog du? Kanske positivt att inte känna något? Vissa gör ju det precis innan :)
Ja hoppas att det ändå är något litet där nere! Viljan är så stark! Har du haft mycket symptom idag? Mina hala flytningar har slutat nu också...
Jag tog det jag hade från graviditetskollen.nu men det visade bara på 25, så det var egentligen onödigt av mig att ta det. Ska nog ta det som visar på 10 imorgon ändå trots att det känns tidigt. Då är det ju bim-4 så då kan man ju hoppas se ett litet svagt sträck kanske.
Tror vi följts åt en deli olika trådar här? Hoppas du snart får ett fint plus och chefen kan ta sig någon stans <3 verkar vara otroligt dålig om man säger upp utan förvarning! Men det löser sig, jag lovar!
Ja jag har fortfarande hala flytningar och mer mensvärk och lite ömma bröst. Men kanske är mens också på g? Ja men då kan det lätt vara därför det var negativt! Som sagt nät jag testa och fick positivt sist var det negativt med dom som visa 25 men positivt med dom på 10 på äl+10. Jag är ju osäker exakt när jag hade äl också. Men visar 10 negativt imorgon eller när jag nu får dom så är de nog inget... :(
Hur vet man vilka tester som mäter från 10 eller 25? Försöker leta men hittar inte så lätt..