BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Igårkväll fick jag svagt men synligt blått brett plus på cb (tagit ur remsan, se bild) och tolkar detta som positivt. Tyckte mig även ana en skugga på rfsu sticka.
Nu på morgonen tog jag rfsu testa tidigt som ska mäta från 10 hcg - döm om min förvåning när det blev helt blankt? Var helt säker på att det skulle visa positivt?..
Äl+11 idag och bim imorgon.
Vad tror ni om d här? Ser ett ytterst ytterst svagt plus irl. Ff så vet jag inte exakt när bim e.
Igårkväll fick jag svagt men synligt blått brett plus på cb (tagit ur remsan, se bild) och tolkar detta som positivt. Tyckte mig även ana en skugga på rfsu sticka.
Nu på morgonen tog jag rfsu testa tidigt som ska mäta från 10 hcg - döm om min förvåning när det blev helt blankt? Var helt säker på att det skulle visa positivt?..
Äl+11 idag och bim imorgon.
Tycker mig något, men upplösningen här på familjeliv är ju så dålig. Vet du när ägglossningen var?
Ni som testat positivt me CB på bim-4, hur såg era test ut? Funderar på att testa me mitt CB som jag har imorgon bitti...
E så svårt att få på bild då d e så ytterst svagt. Antar att jag får vänta till söndag o testa igen. Ev bim dag då
Blev uppsagd från min provanställning igår, helt utan förklaring. Så nu hoppas jag ännu mer på i alla fall ett positivt besked den här månaden. Är helt chockad och knäckt.
MissJibs: Ser tyvärr ingenting:/ men upplösningen här på familjeliv är ju kass.. håller tummarna för dig!
Är på ÄL+10 skulle testa med CB testa tidigt men hade tydligen köpt deras snabb detektion istället haha..
Såg en svag skugga imorse men kan lika gärna vara spökstreck.. får se om jag kan få tag i några testa tidigt efter jobb och prova igen imorgon.
Rfsu vanliga var blankt.