• MissJibs

BIM December 2019

Hej hej! Hoppas d går bra om jag hänger här me er :)

Min mens kom idag, den första efter förlossningen. Så bim borde vara ungefär 22/12.

• MissJibs

Kan ngn lägga in mig på bim listan? Har bim 22/12, om mensen e regelbunden efter förlossningen :)

• MissJibs
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2019-11-28 15:57:53 följande:

1/12 - Pewc, Snarttrettiochtrevar89

2/12 - Nixtie

3/12 bobbycar92, pusselmamma

4/12 - Linnmal, Emmiealina

5/12 - boshab

6/12 - EllaLo, Mamma2014

7/12 - Hoppas96, saran92 , paramore, Snuffles

9/12- Asplövet18, S9191

11/12 - Smuffsan, MW90

12/12 - Mirum, FELT

13/12 - Tjoppa12

14/12 - Loppan883

16/12 - solkakan

19/12 - liloma, Nyckelpiga2017

20/12 - Mevi1315,

22/12 - MissJibs

23/12 - patzy90, myownworstenemy

24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym

28/12 - Supertrio

29/12 - Link92

30/12 - PelloBello

Plussat:

FruA2019

Hoppas på sladdis

Tack:)
  • MissJibs
    Snuffles skrev 2019-12-04 20:00:23 följande:

Bim-3 eller-4. Molande i ryggslut/livmoder. Känns som mensen ska komma hela tiden och har känts så i några dagar nu. Så allt är typ precis som vanligt innan mens förutom att molandet började tidigare än vanligt men säkert inget som är ovanligt. I mina andra graviditeter så minns jag att jag också hela tiden kände det som att mensen skulle komma så molandet är för mig tecken på både mens och ev graviditet. Känslan att det inte är något sitter kvar..

Hur går det för er andra?

Du testar inte?

Jag e för nyfiken så jag ska nog testa så snart jag "Kan" o tror att d ev kan synas ngt. Har ev äl på lördag. Men vet inte eftersom jag precis haft min första mens efter förlossning. Så den behöver ju inte alls va regelbunden nu eller ens ha fått igång äl. Men vi får se om d kanske blir den bästa julklappen som man kan få :)
  • MissJibs
    Jenno0 skrev 2019-12-05 05:54:09 följande:

Godmorgon!

Eftersom jag inte kan hålla mig, så tog jag ett test alldeles för tidigt. Äl+ 8 idag, bim på måndag. Jag har korta cykler..

Nu tog jag ett testa tidigt test och undrar om jag ser nåt eller om det bara är skugga från testnlinjen? Vad ser ni?

Jag ser ngt iaf. Hoppas d e ett plus:)
  • MissJibs
    Anonym (Hoppfull) skrev 2019-12-05 21:39:56 följande:

Fuck min med i förrgår, några dagar förtidigt..

Nu har jag bim typ 30e/31a. Så hänger kvar.

Meen sambon ärende bortrest vid min ägglossning.. Han åker tidigt på morgonen och kommer hem sent dagen efter.. Får ju hoppas de räcker att ligga dagarna innan.. Ni som plussat har ni haft en koll när runt ägglossningen ni haft sex?

Sen undrar jag om nån ammar men plussa?

Jag ammar frt, mest på natten. Tog ägglossnings test nu sist som visade positivt så borde ju haft ägglossning iaf.

Vill så gärna få syskon snart..

Hej!

Jag ammar men inte plussat än. Fick nyligt tbx min mens så nu "borde" jag ha äl på lördag om allt stämmer. Nu tror jag ju kanske inte att min kropp redan gått tbx till d normala men man kan ju hoppas iaf:) bim kanske runt den 22/12
  • MissJibs

Vet inte exakt var i cykeln jag e... hade min senaste mens 24/11 O den slutade 30/11. "Borde ha den 22/12 nästa gång om cykeln stämmer. Har i 3 dagar känt smånyp i äggstockarna(?) O mensvärk till o från. Idag har d varit smånyp även i livmodern(?). Har vita lotionsflytningar som e rätt kletiga. Inte rinniga... ngn som kan relatera?

• MissJibs
    hundenhubbe skrev 2019-12-15 18:43:33 följande:

Har exakt lika + halsbränna!! Men hade först nyp i vä äggstock och nu som mensvärk över hela. Har lite sjukdomskäänsla i kroppen.

Ja jag hade som feberkänsla 3 dagar i rad. Kom på em/kvällarna. :/

För mig har d nästan varit varannan äggstock som d nypt/dragits i ungefär två dagar. Skumt!

Skön att man inte e ensam. När har du bim?
  • MissJibs
    Loea skrev 2019-12-15 19:13:19 följande:

Hade också feberkänsla förra veckan, två tre dagar på rad. Frös något helt galet. Kan det ha med en ev graviditet att göra tror du?

Oj, ingen aning. Tror jag aldrig varit me om att känna så förut, har redan 4 barn. Men alla grav e ju unika o inte alltid lika.

Min feberkänsla va att jag mestadels kände mig som mm gör innan feber bryter ut. Öm i kroppen typ o i skelett. O lite frossa. Tung i huvudet oxå.
  • MissJibs
    hundenhubbe skrev 2019-12-15 20:40:26 följande:

Har bim den 24! Har fått plus så tidigt som äl+9 men ska nog vänta till +10 iaf. Har inte så många tester xD

Hehe fattar va du menar. Varje dag e som 3 dagar nu. Testade imorse me predictor early.. dock e jag nog bara på bim-7-8 så jag förväntade mig nog inga storunder. :P
Svar på tråden BIM December 2019