BIM December 2019
Hej hej! Hoppas d går bra om jag hänger här me er :)
Min mens kom idag, den första efter förlossningen. Så bim borde vara ungefär 22/12.
Hej hej! Hoppas d går bra om jag hänger här me er :)
Min mens kom idag, den första efter förlossningen. Så bim borde vara ungefär 22/12.
Kan ngn lägga in mig på bim listan? Har bim 22/12, om mensen e regelbunden efter förlossningen :)
1/12 - Pewc, Snarttrettiochtrevar89
2/12 - Nixtie
3/12 bobbycar92, pusselmamma
4/12 - Linnmal, Emmiealina
5/12 - boshab
6/12 - EllaLo, Mamma2014
7/12 - Hoppas96, saran92 , paramore, Snuffles
9/12- Asplövet18, S9191
11/12 - Smuffsan, MW90
12/12 - Mirum, FELT
13/12 - Tjoppa12
14/12 - Loppan883
16/12 - solkakan
19/12 - liloma, Nyckelpiga2017
20/12 - Mevi1315,
22/12 - MissJibs
23/12 - patzy90, myownworstenemy
24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym
28/12 - Supertrio
29/12 - Link92
30/12 - PelloBello
Plussat:
FruA2019
Hoppas på sladdis
Bim-3 eller-4. Molande i ryggslut/livmoder. Känns som mensen ska komma hela tiden och har känts så i några dagar nu. Så allt är typ precis som vanligt innan mens förutom att molandet började tidigare än vanligt men säkert inget som är ovanligt. I mina andra graviditeter så minns jag att jag också hela tiden kände det som att mensen skulle komma så molandet är för mig tecken på både mens och ev graviditet. Känslan att det inte är något sitter kvar..
Hur går det för er andra?
Godmorgon!
Eftersom jag inte kan hålla mig, så tog jag ett test alldeles för tidigt. Äl+ 8 idag, bim på måndag. Jag har korta cykler..
Nu tog jag ett testa tidigt test och undrar om jag ser nåt eller om det bara är skugga från testnlinjen? Vad ser ni?
Fuck min med i förrgår, några dagar förtidigt..
Nu har jag bim typ 30e/31a. Så hänger kvar.
Meen sambon ärende bortrest vid min ägglossning.. Han åker tidigt på morgonen och kommer hem sent dagen efter.. Får ju hoppas de räcker att ligga dagarna innan.. Ni som plussat har ni haft en koll när runt ägglossningen ni haft sex?
Sen undrar jag om nån ammar men plussa?
Jag ammar frt, mest på natten. Tog ägglossnings test nu sist som visade positivt så borde ju haft ägglossning iaf.
Vill så gärna få syskon snart..
Vet inte exakt var i cykeln jag e... hade min senaste mens 24/11 O den slutade 30/11. "Borde ha den 22/12 nästa gång om cykeln stämmer. Har i 3 dagar känt smånyp i äggstockarna(?) O mensvärk till o från. Idag har d varit smånyp även i livmodern(?). Har vita lotionsflytningar som e rätt kletiga. Inte rinniga... ngn som kan relatera?
Har exakt lika + halsbränna!! Men hade först nyp i vä äggstock och nu som mensvärk över hela. Har lite sjukdomskäänsla i kroppen.
Hade också feberkänsla förra veckan, två tre dagar på rad. Frös något helt galet. Kan det ha med en ev graviditet att göra tror du?
Har bim den 24! Har fått plus så tidigt som äl+9 men ska nog vänta till +10 iaf. Har inte så många tester xD