BIM December 2019
Vad tror ni om d här? Ser ett ytterst ytterst svagt plus irl. Ff så vet jag inte exakt när bim e.
Igårkväll fick jag svagt men synligt blått brett plus på cb (tagit ur remsan, se bild) och tolkar detta som positivt. Tyckte mig även ana en skugga på rfsu sticka.
Nu på morgonen tog jag rfsu testa tidigt som ska mäta från 10 hcg - döm om min förvåning när det blev helt blankt? Var helt säker på att det skulle visa positivt?..
Äl+11 idag och bim imorgon.
Tycker mig något, men upplösningen här på familjeliv är ju så dålig. Vet du när ägglossningen var?
E så svårt att få på bild då d e så ytterst svagt. Antar att jag får vänta till söndag o testa igen. Ev bim dag då
MissJibs: Ser tyvärr ingenting:/ men upplösningen här på familjeliv är ju kass.. håller tummarna för dig!
Ja men det är ju vad du ser irl som räknas, vad man ser eller inte ser här känns inte så pålitligt :)
Åh vad frustrerande! Beställde graviditetstesten förra fredagen men inget i brevlådan idag... dom som brukar vara så snabba. Så här inget test för imorgon bitti. Och kommer dom inte imorgon måste jag hoppas på att dom kommer den 23... låååång väntan över helgen då!! Blä...
Bor också Norrland och då stod de att leveransen kunde ta längre tid. Men en vecka triddebjag aldrig eller kanske mer. Får alltid hemleverans fast jag inte väljer de xD den som lämnar trycker ner xD
Kul med fler från Norrland jag håller tummarna för er att ni också kommer över på plussatsidan.
Testet imorse såg negativt ut :( så d jag fick för ngn dag sen va alltså inget att förlora sig på. Iförrgår fick jag så ont i högra delen av äggstockarna(?) Gjorde så ont! Höll i sig länge, kanske 1 tim. Efteråt va d som om d stack till snabbt i vardera sida om äggstockarna, både höger o vänster. Sen va d klart. Hade sex 2 dagar innan detta. Som sagt... vet inte om d e min kropp som bara försöker nollställa sig efter förra grav o förlossning. E väl bara att vänta o se antar jag. Vi får se om bim e imorgon eller om allt bara skjuts upp. Kanske va första äl jag hade iförrgår som gjorde så ont. Har dock inte haft några trådiga äl flytningar ännu. Molvärk o mensvärk som kommer o går hela tiden. Ibland har d känts som nyp i tjejmagen (d va ett tag sen nu). Haft massor me vita flytningar som lotion.
Nåja... ville bara skriva av mig.
Idag ser jag det tydligare! Idag är det ett streck där sen om det är spök eller inte de vet jag inte. Ser ni??
Åh gör du?? De oroar mig att de är så svagt för i verkligheten ser jag verkligen att det är där men som sagt mkt svagt! Men starkare än igår!! Så nu är de väl bara att vänta till imorgon bitti då!
Enligt app på julafton men jag tror att min ägglossning kanske var senare. Hade ju äl flytningar och symtom typ 2 dagar efter vad appen sa. Typiskt Jag inte mätte med stickor!! Så kan vara bim -2 Eller typ -4. Ska köpa ett clearblue idag innan jobbet och ta imorgon. Visar inte de något så är det inget!
Jag är inte ens tveksamlänge, hållt mig 5 h och ett tydligt streck dök upp. Är i chock!
Ev bim idag. Minus igår på vanliga clearblue. Får nog invänta mensen eller ta nytt test vid nyår.
Okej, nu känns det sant! Plusset har ökat fint på graviditetskollens sticka också :) bim-1 äl+13 Enligt app!
Symtom jag haft dessa dagar: mensvärk(fast väldigt långt ner, typbpå pubis xD och i äggstocksttrakten), vita lotionflytningar (mycket!), högre temp, gasig/uppblåst, hunger, illamående, förkyld, ömma /knöliga bröst och huvudvärk till och från.
Negativt på predictory early för mig idag... :( bim den 25 så får väl anta att det inte blev något för oss denna månaden heller... väldigt nedstämd och ledsen måste jag säga :( tur att jag ska hem till familjen över julhelgen. Hoppas att jag kan komma på andra tankar och sikta fram emot nästa månad istället!
God Jul till er alla! Hoppas ni får en riktigt fin dag. O grattis till alla ni som plussat. Vi andra får kämpa vidare.
Kram kram