BIM December 2019
Haha jaha, tänkte om det var något jag missat! Ibland känns det som att allt kan vara en graviditet.
Haha jaha, tänkte om det var något jag missat! Ibland känns det som att allt kan vara en graviditet.
Nej det är ju verkligen inte det! Egentligen är det bara att ta is i magen som gäller.
Om jag får hem mina testa tidigt tar jag nog och testar på torsdag eller fredag!
Om jag har bim 22a. Räknas jag va på bim-5 eller-6 idag då?
-5 va?
Tror du räknar idag och fram till dagen innan bim eftersom att den räknas som mensdag 1. Så du bör vara på bim -5 :) När tänker du testa?
Du får kanske hålla dig någon dag till :) Testa imorgon eller på torsdag kanske! Om du har flera sådana billiga tester så skulle jag testat varje dag! haha. Det är så svårt när man är så nyfiken. Men du närmar dig verkligen din bim nu. Ser fram emot att höra hur det går för dig!
Håller verkligen tummarna för dig. Man vet aldrig! Invänta mensen och om den är sen och fortfarande inget utslag på testerna kanske du ska köpa cb?
Perfekt ju! Då får du använda de om du inte får utslag på de andra :)
Jag har bim på julafton eller eventuellt den 25... Lite oklart när jag hade ägglossning... fick fullt utslag på äl-tester kvällen den 10e samt morgonen den 11e... Så tror att jag hade äl den 11 vilken borde betyda bim den 25e
Ni som testat positivt me CB på bim-4, hur såg era test ut? Funderar på att testa me mitt CB som jag har imorgon bitti...