• MissJibs

BIM December 2019

Loea skrev 2019-12-15 21:09:57 följande:

Haha jaha, tänkte om det var något jag missat! Ibland känns det som att allt kan vara en graviditet.

:P ja verkligen. Har googlat allt jag känt men d e ju ingen vits egentligen.
  • MissJibs
    Loea skrev 2019-12-16 06:38:19 följande:

Nej det är ju verkligen inte det! Egentligen är det bara att ta is i magen som gäller.

Lättare sagt än gjort :P
  • MissJibs
    hundenhubbe skrev 2019-12-16 16:21:54 följande:

Om jag får hem mina testa tidigt tar jag nog och testar på torsdag eller fredag!

Testar me nå billiga tester från okänt bolag. Får se om d händer ngt. Har 2 st cb plus till Helgen ;)
  • MissJibs
    hundenhubbe skrev 2019-12-17 13:47:51 följande:

-5 va?

Ja jag vet inte om man räknar idag som 1 o sen fram till 22a. Då e d i så fall -6
  • MissJibs
    Gosan28 skrev 2019-12-17 14:32:00 följande:

Tror du räknar idag och fram till dagen innan bim eftersom att den räknas som mensdag 1. Så du bör vara på bim -5 :) När tänker du testa?

Hehe tänker fortfarande 22a som ännu en dag. Va förvirrande:P

Testade iförrgår me predictor early men kan inte se ngt. Har billiga tester... tydligen heter de one step gröna e dom. O cb till Helgen :)
  • MissJibs
    Gosan28 skrev 2019-12-17 16:06:26 följande:

Du får kanske hålla dig någon dag till :) Testa imorgon eller på torsdag kanske! Om du har flera sådana billiga tester så skulle jag testat varje dag! haha. Det är så svårt när man är så nyfiken. Men du närmar dig verkligen din bim nu. Ser fram emot att höra hur det går för dig!

Haha ja jag har blivit ngn sorts missbrukare va gäller tester. Känns hemskt :D

Jo jag kommer testa fram till helgen men man e ju så nojig när d kommer till tester man aldrig tidigare använt. Men men... Tror inte d blev ngt denna månad. Har inte märkt av ngn äl varken på smärta eller flytningar. Dock sjukt mkt vita geggiga flytningar idag. Men annars har jag haft som lotion sen 7e typ. Känner mkt jag inte ens känt förut men d kan ju va ngt helt annat.
  • MissJibs
    Gosan28 skrev 2019-12-17 17:00:04 följande:

Håller verkligen tummarna för dig. Man vet aldrig! Invänta mensen och om den är sen och fortfarande inget utslag på testerna kanske du ska köpa cb?

Tack så mkt :)

När har du bim? Kanske frågar redan:/

Jo jag har cb hemma ;)
  • MissJibs
    Gosan28 skrev 2019-12-17 17:45:54 följande:

Perfekt ju! Då får du använda de om du inte får utslag på de andra :)

Jag har bim på julafton eller eventuellt den 25... Lite oklart när jag hade ägglossning... fick fullt utslag på äl-tester kvällen den 10e samt morgonen den 11e... Så tror att jag hade äl den 11 vilken borde betyda bim den 25e

Spännande! Ser fram emot uppdatering :)
  • MissJibs

Ni som testat positivt me CB på bim-4, hur såg era test ut? Funderar på att testa me mitt CB som jag har imorgon bitti...

Svar på tråden BIM December 2019