BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Men neeeeej!!! Vad långsamma dom var nu då! Typiskt ju. Finns det inga andra testa tidigt som du kan köpa på apotek då? Hemskt att vänta tills på måndag.
Ja känns olidligt!! Finns inget med testa tidigt men vanliga finns. Får ta mig till något apotek isåfall! Hoppas jag får dom imorgon... då blir de test på lördag!
Håller tummarna!!!
Åh jag vet inte om jag vågar testa imorgon med mitt sådant tidiga test. Enligt min app ska jag va bim-4 då... Men eftersom att jag tror att min ägglossning kom en dag senare så borde det vara bim-5...
Hoppar in här för jag vet inte vad jag ska tro. ÄL i slutet på november, hade en kraftig blödning 11-12 december. Gjorde ett test den 13e på läkarens order, blankt = inte gravid säger läkaren. Idag på beräknad BIM enligt min app får jag det här. Kan det stämma eller håller jag på att bli tokig? Känner inte direkt av något mer än mycket labilt temperament som jag trott berott på besvikelse av att det inte gick denna gång heller...
Ingen tvekan längre..
Om du kan håll dig till lördag för då borde det vara pålitligt! Jag jobbat lördag morgonpass... Får jag stickorna imorgon testar jag på lördag iaf! Är det negativt då blev det inget för då är de äl+11 och bim-3! Hoppar imorgon nu när jag inte har något. Hade jag haft hade jag testat. Du får typ bedömma vad som är jobbigast: inte testa och analysera eller testa och ev visa negativt för att den kan va för tidigt?
Spännande att följa er alla! Är själv på äl +7 idag och tänkte börja testa imorgon. Är illamående vid måltider, precis som när jag väntade första barnet.
Har fått hem tester från Apotea som mäter från 5 mlU. Någon som har erfarenhet av dessa?
Bor också Norrland och då stod de att leveransen kunde ta längre tid. Men en vecka triddebjag aldrig eller kanske mer. Får alltid hemleverans fast jag inte väljer de xD den som lämnar trycker ner xD
Är det ett digitalt test? Visa det positivt? :)
Beställde från apotea o då kunde man välja hemleverans o mitt paket kommer imorgon mellan 18-22. O då bor jag i Norrland
Bor också Norrland och då stod de att leveransen kunde ta längre tid. Men en vecka triddebjag aldrig eller kanske mer. Får alltid hemleverans fast jag inte väljer de xD den som lämnar trycker ner xD