BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Alla har ju inte bim på dag 14, vissa har längre lutealfas (tiden mellan mens och ägglossning än så) :)
Bara 74 % på bim? Låter lågt! Men kul om de stämmer för de ger mkt hopp :)
Om man räknar att man har mens 14 dagar efter äl så är bim på dag 15 alltså 80% testar positivt då.
När har du bim?
Tog precis ett cb early. Kunde inte hålla mig och t6cker mig se ett super svagt streck. Ingen mening att lägga upp kommer inte synas här. Haha. Hoppas det blir starkare! Ska ta ett nytt i morgon bitti
Åh spännande lycka till! Hur länge höll du dig? Jag ser!!!! Jag fick hem mina testa tidigt idag!! Så tur! Är sig en på att ta ett av dom. Räcker det att hålla sig i 4 h tror ni? Har kissat en gång idag!
Åh spännande lycka till! Hur länge höll du dig? Jag ser!!!! Jag fick hem mina testa tidigt idag!! Så tur! Är sig en på att ta ett av dom. Räcker det att hålla sig i 4 h tror ni? Har kissat en gång idag!
4 timmar räcker nog absolut!!!! Framförallt om du inte druckit så mycket vätska under de timmarna :)
Åh spännande detta är!!!!! Skicka uppdatering när du tagit
Vi gick upp väldigt sent så kissa 09.30 första gången idag. Ska hålla mig så länge de går nu. Men tror de kommer vara negativt men ni fick jag hem så mkt tester så måste testa xD