BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
MissJibs: Ser tyvärr ingenting:/ men upplösningen här på familjeliv är ju kass.. håller tummarna för dig!
Tack för att du iaf kollat :) jo upplösningen suger verkligen här. På min telefon kan man se väldigt bra att strecket e där. Nåja... bara vänta till söndag... om jag kan hålla mig till dess :P
Nu vill jag ha lite hjälp, eller iaf höra om någon varit med om samma. Jag tog ett test idag (vet ju inte exakt när jag hade ägglossning men min senaste mens startade 29 nov och jag borde väl få men mellan 24-29 dec då, så nu tog jag ett test iaf en vecka för tidigt) men när testet är blött kan man skymta ett extra streck väldigt svagt o när det är torrt ser man ingenting!!! Har det hänt så för er andra som sedan visat sig vara gravida? Eller inte gravida?
Hej! Har följt er på avstånd ett tag då jag själv varit så frustrerad över att jag inte blir gravid har jag inte velat skriva för att jag tidigare månader gjort det men blivit så ledsen när mensen kommit.
Idag är min mens beräknad men för två dagar sedan fick jag lite rosa/bruna flytningar så jag tänkte att det var kört. Ni vet den där känslan att nu kommer mensen..Men den kom aldrig utan det var bara färgade flytningar i ett dygn sedan inget mer så igår testade jag och det blev positivt. På 5 olika test redan på äl+9, så himla underbart! Jag blir visst fyrbarnsmamma med bf 31/8 :)
Ja men det är ju vad du ser irl som räknas, vad man ser eller inte ser här känns inte så pålitligt :)
Blev uppsagd från min provanställning igår, helt utan förklaring. Så nu hoppas jag ännu mer på i alla fall ett positivt besked den här månaden. Är helt chockad och knäckt.
Fortsätt mensvärk nästan konstant långt långt ner i magen, väldigt molande. Även mkt bubbligt i magen. Flytningar och igår kväll började brösten ömma. Negativt babyplan imorse, äl +9. Hoppas mina riktiga testa tidigt kommer idag så jag kan testa imorgon. Men fick en känsla imorse att jag var gravid som sedan byttes till no way att dehär gick vägen. Så jobbigt att kastas från en känsla till en annan..!
Nu låter detta lite som hokus pokus kanske.. Men ändå lite roligt om det skulle stämma igen..
Med min dotter fick jag ju negativt på bim-3 och bim-1 sen släppte jag det och invänta mensen.. På bim+5 drömde jag att jag var gravid och när jag vaknade tänkte jag att jag kunde ta ett gravtest för skojsskull och det var då till min förvåning positivt..
För några månader sen fick jag en stark känsla av att min bästa kompis var gravid.. Sa det till henne men hon sa att "inte vad hon visste" men en vecka senare så plussade hon(dvs hon var gravid när jag kände det på mig).. Jag skrev även till henne lite på skoj några minuter efter att hon plussat "har du plussat än;)".. Hon berättade det för mig dagen efter att hon var i chock hur jag kunde skriva precis då.. Kan såklart lika gärna vara en slump men fortfarande lite kul..
Inatt drömde jag att jag var gravid. Visade plus på 4 stickor.. Jag var så sugen på att testa i morse när jag vaknade men min man kommer inte hem förrän inatt så vi ska testa imorgon! Men det hade varit så roligt om det stämde igen.. Haha!
Nu låter detta lite som hokus pokus kanske.. Men ändå lite roligt om det skulle stämma igen..
Med min dotter fick jag ju negativt på bim-3 och bim-1 sen släppte jag det och invänta mensen.. På bim+5 drömde jag att jag var gravid och när jag vaknade tänkte jag att jag kunde ta ett gravtest för skojsskull och det var då till min förvåning positivt..
För några månader sen fick jag en stark känsla av att min bästa kompis var gravid.. Sa det till henne men hon sa att "inte vad hon visste" men en vecka senare så plussade hon(dvs hon var gravid när jag kände det på mig).. Jag skrev även till henne lite på skoj några minuter efter att hon plussat "har du plussat än;)".. Hon berättade det för mig dagen efter att hon var i chock hur jag kunde skriva precis då.. Kan såklart lika gärna vara en slump men fortfarande lite kul..
Inatt drömde jag att jag var gravid. Visade plus på 4 stickor.. Jag var så sugen på att testa i morse när jag vaknade men min man kommer inte hem förrän inatt så vi ska testa imorgon! Men det hade varit så roligt om det stämde igen.. Haha!
Såg nu att dom billiga graviditetstesten jag beställt mäter från 25.... typiskt! Har iaf 2 st som mäter från 10 när dom kommer. Tror inte jag kan plussa tidigt med dom från 25. Fick otroligt svagt på en som mätte 10 på äl+9 Så vet inte varför jag tog ett som mäter från 25 idag xD vääldigt mkt mensvärk. Brukar inte ha de såhär tidigt men kanske rejäl mens påväg också...