• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-18 17:28:04 följande:

Har du många 25? Om du vill testa kan du ju ställa in dig på att dom nog ändå inte visar något :) Så känner jag med den jag tänker använda imorgon! Men de är för att jag inte kan hålla mig från att testa xD

Ja men precis, det är typ så jag känner också. Har 10 sådana och bara 2 som visar tidigt! Så tänker spara en sådan som visar tidigt till fredag samt en till dagen innan julafton eller eventuellt julafton till och med om jag vågar... tror inte jag hinner få fler om jag beställer nu..
  • MsSuzyLee

Testet visade positivt i söndags och jag har tagit några dagar för att smälta det :) hoppas på att det går bra den här gången!

Lycka till alla! <3 Hoppas vi ses i BF augusti 2020 gruppen!

• rmj

Hej tjejer! ÄL+7 idag och hugg i högra äggstocken (hoppas på att ägget har fäst). Annars inga övriga symptom men har hur många testa tidigt som helst då det var kampanj på blackfriday och jag missade att de dubblade ordern utan extra kostnad. Så kör nog igång med tester på lördag eller söndag, sen BIM 26/12 men hoppas på ett plus till julafton. Andra försöket nu och vill så gärna att det går nu! Inte varit gravid på 7 år och minns inte så mycket hur det kändes mer än ömma bröst och ännu är brösten inte ömma.

Håller tummarna för oss alla!!

• Anonym (Fian)

Är detta vad jag tror?

Andra barnet som vi planerar, kämpade 9 månader med första innan det tog sig och nu är det 4:de försöket men andra helhjärtade försöket. Med tanke på min ålder (37) trodde jag knappt jag skulle få uppleva detta igen :)
  • rmj
    Anonym (Fian) skrev 2019-12-18 18:41:45 följande:

Är detta vad jag tror?

Andra barnet som vi planerar, kämpade 9 månader med första innan det tog sig och nu är det 4:de försöket men andra helhjärtade försöket. Med tanke på min ålder (37) trodde jag knappt jag skulle få uppleva detta igen :)

STORT GRATTIS!!!
  • Snarttrettiochtrevar89
    Anonym (Fian) skrev 2019-12-18 18:41:45 följande:

Är detta vad jag tror?

Grattis!!
  • Snarttrettiochtrevar89

Någon annan med BIM 27e? (Orkar in bläddra bakåt) Jag tempar inte eller nåt sånt men har en app som räknar ut när jag borde ha ägglossning och den brukar stämma väl med hur det känns i kroppen. Tror att jag har noll eller ingen chans den hör månaden egentligen. Appen säger ägglossning den 13e men hade inte sex förrän den 15e.

Men jag har svart bälte i att vara skengravid så likt förbannat kommer jag väl sitta där dagarna innan bim och inbilla mig ALLA tänkbara symptom.

• Erla91
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2019-12-18 19:27:46 följande:

Någon annan med BIM 27e? (Orkar in bläddra bakåt) Jag tempar inte eller nåt sånt men har en app som räknar ut när jag borde ha ägglossning och den brukar stämma väl med hur det känns i kroppen. Tror att jag har noll eller ingen chans den hör månaden egentligen. Appen säger ägglossning den 13e men hade inte sex förrän den 15e.

Men jag har svart bälte i att vara skengravid så likt förbannat kommer jag väl sitta där dagarna innan bim och inbilla mig ALLA tänkbara symptom.

Jag har Bim 27:e eller 28:e, lite osäker då ägglossningen var lite senare än vanligt. Min app sa att ägglossning skulle vara den 13:e men enligt ägglossningstesterna så var den inte förrän i söndags så ge inte upp hoppet än!
  • Supertrio

Jag har oxå BIM den 27e. Fick ett väldigt positivt utslag på cb ägglossningstest den 13e. Och nästan positivt dagen innan med. Så antar att ägget släppte typ på lucia. Analyserar minsta lilla känning just nu, men vet ju innerst inne att om det ens är något så har ju inte ens ägget fäst ännu! Suck. Vill börja testa nu nu nu!:)

• Snarttrettiochtrevar89
    Erla91 skrev 2019-12-18 19:44:29 följande:

Jag har Bim 27:e eller 28:e, lite osäker då ägglossningen var lite senare än vanligt. Min app sa att ägglossning skulle vara den 13:e men enligt ägglossningstesterna så var den inte förrän i söndags så ge inte upp hoppet än!

Tack för omtänksamheten och peppen! Håller tummarna för oss.
Svar på tråden BIM December 2019