• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • hundenhubbe
    Gosan28 skrev 2019-12-18 08:44:29 följande:

Ja det är klart! Så spänd här för både min och din skull <3 Jag har sådana billiga stickor från graviditetskollen. Har aldrig testat dem innan men det står på hemsidan att de kan upptäcka hormonet så tidigt som 7 dagar efter äl. Låter otroligt! Om jag hade äl den 11 så är jag bara på äl+8 imorgon... Men är så nyfiken så testar nog Imorgon jag också!

Jag Har beställt hem såna för dom var så billiga! Testade babyplan idag och har ingen aning om dom? Då testar vi imorgon! Håller alla tummarna!! Har ovanligt mkt mensvärk långt ner i magen igår em och nu på morgonen. De är typ det som är utstickande. Och att brösten inte gör ont alls? Då är jag en dag före digbi äl dagar men du att bim en dag innan mig xD
  • hundenhubbe
    Bolla99 skrev 2019-12-18 09:06:09 följande:

Äl +10 idag. Blanka test imorse :( ger upp hoppet om att det tagit sig den månad, fan också ;(

Mensen kommer imorgon eller fredag. Usch vad deppigt.

Håller tummarna att det är för tidigt <3 men vet hur deppig man blir när dom är negativa på äl+10.... Men inte alla som plussar då! <3
  • Bolla99
    hundenhubbe skrev 2019-12-18 09:22:27 följande:

Håller tummarna att det är för tidigt <3 men vet hur deppig man blir när dom är negativa på äl+10.... Men inte alla som plussar då! <3

Tack <3 nä du har rätt, jag tror dock att det borde ha synts en skugga på testen iallafall.. Håller tummarna för dig och alla andra istället! :)
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-18 09:21:15 följande:
    Jag Har beställt hem såna för dom var så billiga! Testade babyplan idag och har ingen aning om dom? Då testar vi imorgon! Håller alla tummarna!! Har ovanligt mkt mensvärk långt ner i magen igår em och nu på morgonen. De är typ det som är utstickande. Och att brösten inte gör ont alls? Då är jag en dag före digbi äl dagar men du att bim en dag innan mig xD

Det är lite oklart för mig med tanke på att jag slutade med ppiller bara för två månader sedan så min cykel kanske inte är exakt på dagen ännu. Men enligt min kalender ska jag ha bim på julafton. Men tror eventuellt att den sker den 25... Med tanke på att ägglossningen kom en dag senare än beräknat! 

Men ja vi testar imorgon! :D Räknar inte med att det kommer visa något, men kan inte låta bli att testa haha! 

Jag känner heller inget i brösten...Har mest stickningar och som pirr/fladder nere i magen... Ingen direkt mensvärk.

• hundenhubbe
    Gosan28 skrev 2019-12-18 09:33:49 följande:

Det är lite oklart för mig med tanke på att jag slutade med ppiller bara för två månader sedan så min cykel kanske inte är exakt på dagen ännu. Men enligt min kalender ska jag ha bim på julafton. Men tror eventuellt att den sker den 25... Med tanke på att ägglossningen kom en dag senare än beräknat! 

Men ja vi testar imorgon! :D Räknar inte med att det kommer visa något, men kan inte låta bli att testa haha! 

Jag känner heller inget i brösten...Har mest stickningar och som pirr/fladder nere i magen... Ingen direkt mensvärk.

Just ja! Blanda ihop dig med en annan så tänkte du hade den 23! Haha räknade inte heller med att de skulle synas imorse men hade jag inte testat hade jag tänkt på det hela dagen. Nu känns det lugnt på något sätt :p vab idag och imorgon men jobb fredag och hela helgen... hoppas vi får tidiga plus imorgon xD
  • hundenhubbe

Läste att babyplan mäter från 25 hcg eller vad de nu var för enhet och predictor early från 10! Sist jag plussade var det på äl+9 Men med predictor early så kanske inte så konstigt? Fick toknegativt på apotekets egna som mäter från 25 tror jag på äl+10 Men jättesynligt på predictor. Så hoppas dom kommer idag så jag kan testa med ett sånt imorgon!!

• Anonym (Alex)
    hundenhubbe skrev 2019-12-18 10:01:29 följande:

Läste att babyplan mäter från 25 hcg eller vad de nu var för enhet och predictor early från 10! Sist jag plussade var det på äl+9 Men med predictor early så kanske inte så konstigt? Fick toknegativt på apotekets egna som mäter från 25 tror jag på äl+10 Men jättesynligt på predictor. Så hoppas dom kommer idag så jag kan testa med ett sånt imorgon!!

Åh spännande! När är det du har bim? Jag har fått svaga streck på testa tidigt som mäter från 10 igår och idag, men helt blankt på de som mäter från 25! Väntar bara på att dagarna ska gå nu så jag kan testa igen:)
  • xesistix

Mår så dåligt. Testade positivt igår och idag men idag har jag ont som kraftig mensvärk i ryggslut och långt nere i magen, 39,7 i feber, ont överallt och fryser i både märg och ben.

Är så rädd att det ska bli missfall, någon infektion. Meddelade också vården då jag testade positivt för att höra hur jag skulle göra med min SSRI och de sa att jag skulle sluta tvärt utan nedtrappning. Men feber som utsättningssymptom?

Nu känns det inte så lätt även om jag hade ?turen? med mig på första försöket.

Med dottern (på 18 mån) fick jag hög feber i 13 dagar någon gång efter ÄL, uvi, 3 inflammerade visdomständer och massor av blåsor i munnen samt en inflammerad tårkanal..

Med henne gick det dock bra, så hoppas bara att kroppen är lite bråkig :(

Håller allt hemligt för sambon för att jag så gärna ville ge honom ett positivt besked i julklapp så det är nog därför jag ventilerar här.

Hoppas ni andra mår bra ??

• Fantasifulltnamn

På mitt rfsu testa ofta så ser jag något. Men jag vet inte vad.. Asså ni vet där det "ska" bli ett streck om man är gravid, där. Men jag vet inte om jag ser något på riktigt eller om det bara är något skuggaktigt där för att det egentligen ska bli något där. Åh så svårt att förklara.. Men kan det vara en skugga inbyggt i remsan ifrån början? Isåfall, syns den även tydligare när man redigerar ljusstyrka osv?

• Grilimy

Jag ska testa på julafton. Har inga symtom alls och inga förhoppningar efter alla negativa men bara ifall vi skulle få en julklapp så vill jag testa redan då. :) Är ändå inställd på neg så blir inte så att julen blir förstörd för det. Har bim 24-27 lite oregelbunden mens.

Svar på tråden BIM December 2019