• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • hundenhubbe
    Gosan28 skrev 2019-12-17 14:11:52 följande:

Jag vet! Man blir ju lite besatt av tanken att det kanske kan eventuellt visa sig!!! Så spännande att det ändå visat sig för dig på tidigare graviditeter. Du kanske har mycket hormoner så det visar sig tidigt, Men det som allt annat kanske varierar från gång till gång också.

Ja håller alla tummarna för att vi båda får plus!!!! Hade varit en fantastisk julklapp. Jag känner heller inget i brösten... :( lite lätt ömma bara men inte alls något utöver det vanliga.

Ja jag tror jag har de och är mycket känslig för minsta lilla! Har svårt med p-piller och sånt. Beställde nyss 10 st billiga stickor så mulan jag testa imorgon med gott samvete xD dom kommer senast torsdag!

Har du några symtom?

Ja vi håller tummarna stenhårt!! Helst då jag har en kompis som nyss blev gravid... Vill ha samtidigt som henne xD vi bor grannar! Hoppas oömma bröst är ett tecken xD man blir gaalen
  • MissJibs
    hundenhubbe skrev 2019-12-17 13:47:51 följande:

-5 va?

Ja jag vet inte om man räknar idag som 1 o sen fram till 22a. Då e d i så fall -6
  • Gosan28

Men åh vad bra :) Då har du så du kan testa varje dag och lite till fram till efter bim :D Håller tummarna att det visar sig för dig imorgon verkligen. 

Jag har haft lite flytningar idag, sådana hala flytningar som man kan ha runt ägglossning samt lite molande värk och små stickningar i magen samt låren (?). Brösten tror jag inte kommer visa något för mig, brukar alltid ha über-ömma bröst mellan äl och mens så räknar inte med dem denna gången haha!

• Gosan28
    MissJibs skrev 2019-12-17 14:26:58 följande:
    Ja jag vet inte om man räknar idag som 1 o sen fram till 22a. Då e d i så fall -6
    Tror du räknar idag och fram till dagen innan bim eftersom att den räknas som mensdag 1. Så du bör vara på bim -5 :) När tänker du testa?
  • xesistix
    hundenhubbe skrev 2019-12-17 13:48:24 följande:

Har ett sånt här hemma! Har ju bim den 24 och brukar kunna se tidigt. Kanske ska våga mig på imorgon ändå!

Åh, lycka till
  • hundenhubbe
    Gosan28 skrev 2019-12-17 14:30:18 följande:

Men åh vad bra :) Då har du så du kan testa varje dag och lite till fram till efter bim :D Håller tummarna att det visar sig för dig imorgon verkligen. 

Jag har haft lite flytningar idag, sådana hala flytningar som man kan ha runt ägglossning samt lite molande värk och små stickningar i magen samt låren (?). Brösten tror jag inte kommer visa något för mig, brukar alltid ha über-ömma bröst mellan äl och mens så räknar inte med dem denna gången haha!

Ja och går de inte så har jag till nästa gång :) jag har också såna! Hade lotion först men nu hala! Har EXAKT som dig med sticknignarna i lår och mage. Hoppas att båda våra är symtom. Annars är kroppen elak igen!
  • hundenhubbe
    Gosan28 skrev 2019-12-17 14:30:18 följande:

Ja och går de inte så har jag till nästa gång :) jag har också såna! Hade lotion först men nu hala! Har EXAKT som dig med sticknignarna i lår och mage. Hoppas att båda våra är symtom. Annars är kroppen elak igen!
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-17 14:38:33 följande:
    Men åh vad spännande! Jag hade också lotion de första dagarna efter äl och först idag ändrade de sig och blev hala och genomskinliga! Kul att vi har samma symptom. Hoppas att de är på riktigt för oss båda :D
    Har du förresten någonsin fått en nid-blödning vid dina tidigare graviditeter? Undrar om det är vanligt eller om det bara händer för vissa
  • hundenhubbe
    Gosan28 skrev 2019-12-17 14:41:44 följande:

Men åh vad spännande! Jag hade också lotion de första dagarna efter äl och först idag ändrade de sig och blev hala och genomskinliga! Kul att vi har samma symptom. Hoppas att de är på riktigt för oss båda :D

Har du förresten någonsin fått en nid-blödning vid dina tidigare graviditeter? Undrar om det är vanligt eller om det bara händer för vissa
    Aldrig fått de! Tror det är ovanligt? Det värsta är att man vill inte ta ett negativt på julafton.. därför jag lätt ska testa innan bim. Men vågar ändå inte. Äl+10 på fredag och visar inte resten något då så är det negativt! Så jag tror jag väntar till dess, blir besviken då isåfall och laddar om för jul sen!
  • hundenhubbe
    Gosan28 skrev 2019-12-17 14:41:44 följande:

Aldrig fått de! Tror det är ovanligt? Det värsta är att man vill inte ta ett negativt på julafton.. därför jag lätt ska testa innan bim. Men vågar ändå inte. Äl+10 på fredag och visar inte testen något då så är det negativt! Så jag tror jag väntar till dess, blir besviken då isåfall och laddar om för jul sen!
Svar på tråden BIM December 2019