BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Följt denna tråden länge. Så spännande att följa! Ikväll kunde jag inte hålla mig utan testade för första gången. Kan ni hjälpa mig tyda detta? Är på bim -3 eller -2.
Hunger fast så fort jag äter mår jag illa.
Trött
Huvudvärk
Ful hy
Halsbränna
Sjukdomskänsla
Antingen börjar jag bli sjuk eller så är det något! Hoppas hoppas!
Nej jag vågar typ inte, jag ska nog vänta i 1 vecka till sen ska jag köpa mig ett test, vilket är bäst?
Följt denna tråden länge. Så spännande att följa! Ikväll kunde jag inte hålla mig utan testade för första gången. Kan ni hjälpa mig tyda detta? Är på bim -3 eller -2.
Hoppas hoppas.
Är bortrest under jul och nyår. Skönt. Kommer inte köpa några test när vi är borta. Så får jag inte mensen när vi är där så blir jag lycklig.
Hej
Här har vi en till som väntar på plus eller bim, ingen aning om när jag har bim för tog ut hormonspiral 14/11 och inte haft mens på 2,5 år (gravid->MA->gravid sen ammat och haft sprial)
Så nu är det bara ren gissning om när man ska testa, har dock haft molvärk sedan förra veckan men ingen mens som dykt upp
Jag ser något där!! Testa imorgon igen med morgonurin? Hoppas!!
Har alltid ömma bröst någon dag efter äl men känner inget nu. Hade även de under graviditet. Antingen är det positivt eller negativt. Orkar inte analysera mer. Vill ha positivt så jag slipper dehär varje månad :p tror bebisverkstan börjat påverka sömnen då jag som sagt inte kan komma till ro och somna. En ständig stress fast man försöker slappna av och inte tänka på de...
Hej allihopa! Har följt denna tråd i någon vecka nu och hoppas att ni alla får ett plus i julklapp :) Jag plussade i fredags på bim-2 och ville bara berätta att jag inte hade några som helst symptom innan det förutom extremt mycket flytningar (lite äckligt I know) men brukar aldrig ha sådana mängder men nu kändes det som att jag hade kissat på mig och hade detta från ca äl+3 fram till ca bim-3. Skriver det för att några i tråden skrev om just detta och ville ge er lite hopp :)
Sen igår har även illamåendet kommit och det drar och sticker i livmodern. Lycka till tjejer!
Ugh. Nu är det den där jobbiga veckan när man är mellan ÄL och BIM och tror att allt är symtom. Blir trött på mig själv! Vill så gärna att det ska gå vägen denna gång. Har lite molvärk i ena äggstocken (eller vad det nu är) i princip hela tiden. Hoppas, hoppas!