• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Loea
    MissJibs skrev 2019-12-15 20:03:48 följande:

Oj, ingen aning. Tror jag aldrig varit me om att känna så förut, har redan 4 barn. Men alla grav e ju unika o inte alltid lika.

Min feberkänsla va att jag mestadels kände mig som mm gör innan feber bryter ut. Öm i kroppen typ o i skelett. O lite frossa. Tung i huvudet oxå.

Haha jaha, tänkte om det var något jag missat! Ibland känns det som att allt kan vara en graviditet.
  • Anonym (Hoppfull)
    rmj skrev 2019-12-15 20:46:59 följande:

Har BIM 26/12

Hoppas på plus då.
  • MissJibs
    hundenhubbe skrev 2019-12-15 20:40:26 följande:

Har bim den 24! Har fått plus så tidigt som äl+9 men ska nog vänta till +10 iaf. Har inte så många tester xD

Hehe fattar va du menar. Varje dag e som 3 dagar nu. Testade imorse me predictor early.. dock e jag nog bara på bim-7-8 så jag förväntade mig nog inga storunder. :P
  • MissJibs
    Loea skrev 2019-12-15 21:09:57 följande:

Haha jaha, tänkte om det var något jag missat! Ibland känns det som att allt kan vara en graviditet.

:P ja verkligen. Har googlat allt jag känt men d e ju ingen vits egentligen.
  • Nathaliejj

Eller hur! Redan idag har jag testat 3 gånger haha döör! Jag har 8 test hemma kvar, köpte 20 st..vet att jag alltid plussat på bim -3/4. Men snälla önskade man visste direkt efter äl! Nej man ska bara vänta och vänta heela tiden.. när har du bim?

Bolla99 skrev 2019-12-15 19:37:10 följande:

Handen upp på den xD känns som att skrapa en trisslott när man tar de där jävla testerna ;p

Hade lovat mig själv att vänta med att testa till imorgon på ÄL+8/9 men tog ett cb igår (blankt ofc) ett imorse (svagt men synligt plus) och ett i förmiddags (ännu svagare men anar något). Så nu vill jag bara ha morgon så att jag får testa igen och se om det ökat :p Har liksom 6 rfsu stickor, 4 cb samt ett predictor early hemma. Hej testmissbrukare liksom (ni som vet ni vet).

• Loea
    MissJibs skrev 2019-12-15 22:40:27 följande:

:P ja verkligen. Har googlat allt jag känt men d e ju ingen vits egentligen.

Nej det är ju verkligen inte det! Egentligen är det bara att ta is i magen som gäller.
  • Bolla99

Fick ett svagt plus på cb även imorse! Dock syns inget på rfsu sticka.. Hoppas nu att det ökar bara.

• MissJibs
    Loea skrev 2019-12-16 06:38:19 följande:

Nej det är ju verkligen inte det! Egentligen är det bara att ta is i magen som gäller.

Lättare sagt än gjort :P
  • Fantasifulltnamn

Ser ni något eller ser jag bara i syne? Det är väldigt svagt och är så svårt att få bild på, mixtrade lite med de två understa. Läst att det även blir sämre kvalité på familjeliv. Men men, jag testar!

• Fantasifulltnamn

Ser ni något eller ser jag bara i syne? Det är väldigt svagt och är så svårt att få bild på, mixtrade lite med de två understa. Läst att det även blir sämre kvalité på familjeliv. Men men, jag testar!

Svar på tråden BIM December 2019