• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • MissJibs
    hundenhubbe skrev 2019-12-16 16:21:54 följande:

Om jag får hem mina testa tidigt tar jag nog och testar på torsdag eller fredag!

Testar me nå billiga tester från okänt bolag. Får se om d händer ngt. Har 2 st cb plus till Helgen ;)
  • Supertrio

ÄL+3 och tiden kryyyyyper fram.. analyserar minsta lilla känsla i kroppen och vill bara börja kunna testa NU!! Så, ni som plussat - hur kände ni er efter befruktningen? Och fram till att ni kunde testa? :)

• Jasmine00

Är det någon här som upplever att dom fått bättre hy?? Min hy brukar oftast vara rätt dålig men nu helt plötsligt är den bättre än någonsin??

Har dessutom haft ont i typ hela magen samt så ont i höger äggstock att jag inte ens kunnat trycka mot den?

Och mina bröstvårtor kan jag inte ens röra för dom är så känsliga och gör ont?

Är bim+5

• Jasmine00

Är det någon här som upplever att dom fått bättre hy?? Min hy brukar oftast vara rätt dålig men nu helt plötsligt är den bättre än någonsin??

Har dessutom haft ont i typ hela magen samt så ont i höger äggstock att jag inte ens kunnat trycka mot den?

Är bim+5

• Loea
    Jasmine00 skrev 2019-12-16 18:18:16 följande:

Är bim+5

Har du testat än?
  • hundenhubbe

Hunger fast så fort jag äter mår jag illa.

Trött

Huvudvärk

Ful hy

Halsbränna

Sjukdomskänsla

Antingen börjar jag bli sjuk eller så är det något! Hoppas hoppas!

• Snarttrettiochtrevar89
    Supertrio skrev 2019-12-16 18:16:18 följande:

ÄL+3 och tiden kryyyyyper fram.. analyserar minsta lilla känsla i kroppen och vill bara börja kunna testa NU!! Så, ni som plussat - hur kände ni er efter befruktningen? Och fram till att ni kunde testa? :)

Åh då är vi prick samma! Har du också BIM 27e? Mina tidigare graviditeter har jag haft känningar strax innan BIM med ömma bröst och märklig aptit och en makalös trötthet. Alldeles för tidigt att ens börja känna efter för mig dock.
  • Jasmine00
    Loea skrev 2019-12-16 18:27:07 följande:

Har du testat än?

Nej jag vågar typ inte, jag ska nog vänta i 1 vecka till sen ska jag köpa mig ett test, vilket är bäst?
  • Hejhopp95

Följt denna tråden länge. Så spännande att följa! Ikväll kunde jag inte hålla mig utan testade för första gången. Kan ni hjälpa mig tyda detta? Är på bim -3 eller -2.

• Fantasifulltnamn
    Hejhopp95 skrev 2019-12-16 18:48:07 följande:

Följt denna tråden länge. Så spännande att följa! Ikväll kunde jag inte hålla mig utan testade för första gången. Kan ni hjälpa mig tyda detta? Är på bim -3 eller -2.

Jag ser något där!! Testa imorgon igen med morgonurin? Hoppas!!
Svar på tråden BIM December 2019