• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Loea
    Fantasifulltnamn skrev 2019-12-16 10:02:15 följande:

Ser ni något eller ser jag bara i syne? Det är väldigt svagt och är så svårt att få bild på, mixtrade lite med de två understa. Läst att det även blir sämre kvalité på familjeliv. Men men, jag testar!

Jag ser inget på min mobil. Men om du ser det i verkligheten så är det ju så. När är bim? Kanske bra att vänta lite och ta sen när det kan synas tydligare?
  • Minmillis

Fler som har ägglossnings smärta? Hur har ni ont?

Jag brukar få molande värk dagarna innan ägglossning sedan vid ägglossningen har jag riktigt ont i allt mellan 30 min till någon timma (ligga med vetekudde) och dagen efter brukar de ömma i äggstockarna när jag rör mig. Kan även få ont i magen vid vissa sex positioner just vid ägglossningen där han kan komma djupare om ni förstår :'D

• Fantasifulltnamn
    Loea skrev 2019-12-16 10:25:14 följande:

Jag ser inget på min mobil. Men om du ser det i verkligheten så är det ju så. När är bim? Kanske bra att vänta lite och ta sen när det kan synas tydligare?

Jag är rädd att jag bara inbillar mig helt ärligt, att jag blir testblind. Därför lägger jag även upp här. Vill inte visa sambon fören det är ett tydligt streck, vet inte varför.. Men jag kanske inte vill bli dumförklarad, även om jag vet att han inte skulle dumförklara mig.. Ja ni fattar nog..

• Anonym (Anna90)

De här jäkla cb early :/ svagt positivt idag, men det vågar man ju fasen inte lita på att det kan va nåt. Känns som att de alltid visar svagt positivt????
  • Ginevi14
    Anonym (Anna90) skrev 2019-12-16 11:51:35 följande:

De här jäkla cb early :/ svagt positivt idag, men det vågar man ju fasen inte lita på att det kan va nåt. Känns som att de alltid visar svagt positivt????

Ja det är min erfarenhet iallafall, tyvärr!
  • Loea
    Fantasifulltnamn skrev 2019-12-16 11:40:54 följande:

Jag är rädd att jag bara inbillar mig helt ärligt, att jag blir testblind. Därför lägger jag även upp här. Vill inte visa sambon fören det är ett tydligt streck, vet inte varför.. Men jag kanske inte vill bli dumförklarad, även om jag vet att han inte skulle dumförklara mig.. Ja ni fattar nog..

Förstår vad du menar. Är så himla svårt att se. Men tänker att om det inte ens syns så mycket att man vågar lita på att man ser något så är det bäst att vänta tills det går att se mer.
  • Nathaliejj

Detta är cb early, tog ut remsan för att se. Vad ser ni? Dock råkade jag kolla för sent

• Loea
    Nathaliejj skrev 2019-12-16 15:50:48 följande:

Detta är cb early, tog ut remsan för att se. Vad ser ni? Dock råkade jag kolla för sent

Ja men där syns ju något! Kanske värt att testa om någon dag eller så igen och se om det syns inom sagd tid? :)
  • hundenhubbe
    MissJibs skrev 2019-12-15 22:38:17 följande:

Hehe fattar va du menar. Varje dag e som 3 dagar nu. Testade imorse me predictor early.. dock e jag nog bara på bim-7-8 så jag förväntade mig nog inga storunder. :P

Om jag får hem mina testa tidigt tar jag nog och testar på torsdag eller fredag!
  • Bolla99
    Nathaliejj skrev 2019-12-16 15:50:48 följande:

Fick så imorse jag med!! Tycker det är för jävligt om det inte är äkta faktiskt, de borde inte visa så tydligt isåfall.. Håller tummarna!
Svar på tråden BIM December 2019