• xesistix

BIM December 2019

Hej, har följt er länge då vi planerar ett tredje barn (första försöket).

BIM den 23:e så hoppades verkligen på en positiv julklapp men kände mig ändå dum som testade imorse. Det är så tidigt så förväntade mig ett tokblankt test men fick detta...

Skakar. Kan det vara..?

• xesistix
    hundenhubbe skrev 2019-12-17 10:38:25 följande:

Tror plus!! Cb early? Jag är sugen på att ta ett imorgon men tror jag ska hålla mig till på fredag!

Ja! Hade min förra mens 25 nov, och BIM 23 dec så trodde inte jag skulle se något. Testade med ?vanlig? sticka igår som inte visade något alls
  • xesistix
    hundenhubbe skrev 2019-12-17 13:48:24 följande:

Har ett sånt här hemma! Har ju bim den 24 och brukar kunna se tidigt. Kanske ska våga mig på imorgon ändå!

Åh, lycka till
  • xesistix

Gjorde ett CB tidig detektion igår och fick (svagt) positivt. Dock var min mamma och syster osäker på om det verkligen var positivt.

Idag (eller ja.. mitt i natten då jag inte kunde sova) testade jag med RFSU sticka (med vanlig känslighet) och fick svagt på den med (vecka 3+2 idag). Var så inställd på helt blankt eftersom strecket på testa tidigt igår var så svagt. Med tanke på att det är så tidigt så förstår jag ju att något kan hända och jag har haft ont i magen som stark mensvärk till och från i någon vecka nu, men kanske vågar jag hoppas att det är något i magen som gror :)

??

• xesistix

Mår så dåligt. Testade positivt igår och idag men idag har jag ont som kraftig mensvärk i ryggslut och långt nere i magen, 39,7 i feber, ont överallt och fryser i både märg och ben.

Är så rädd att det ska bli missfall, någon infektion. Meddelade också vården då jag testade positivt för att höra hur jag skulle göra med min SSRI och de sa att jag skulle sluta tvärt utan nedtrappning. Men feber som utsättningssymptom?

Nu känns det inte så lätt även om jag hade ?turen? med mig på första försöket.

Med dottern (på 18 mån) fick jag hög feber i 13 dagar någon gång efter ÄL, uvi, 3 inflammerade visdomständer och massor av blåsor i munnen samt en inflammerad tårkanal..

Med henne gick det dock bra, så hoppas bara att kroppen är lite bråkig :(

Håller allt hemligt för sambon för att jag så gärna ville ge honom ett positivt besked i julklapp så det är nog därför jag ventilerar här.

Hoppas ni andra mår bra ??

Svar på tråden BIM December 2019