• Erla91

BIM December 2019

Hej

Jag och min sambo har försökt med barn nummer 2 i ett halvår, blev äntligen gravida men det slutade i ett missfall i vecka 9 (fostret dog i vecka 7). Har nu fått tillbaka mensen och tänkte börja försöka igen. Hoppas det är okej att jag hänger på er här. Jag har Bim 27/12, någon som skulle kunna lägga till mig på listan? ????

• Erla91

Nu äntligen på dag 14 i cykeln så kom äntligen stegringen. Är inte så van vid ägglossningstester, när tror ni att ägget släpper och hur många dagar bör vi mysa nu?
  • Erla91
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2019-12-18 19:27:46 följande:

Någon annan med BIM 27e? (Orkar in bläddra bakåt) Jag tempar inte eller nåt sånt men har en app som räknar ut när jag borde ha ägglossning och den brukar stämma väl med hur det känns i kroppen. Tror att jag har noll eller ingen chans den hör månaden egentligen. Appen säger ägglossning den 13e men hade inte sex förrän den 15e.

Men jag har svart bälte i att vara skengravid så likt förbannat kommer jag väl sitta där dagarna innan bim och inbilla mig ALLA tänkbara symptom.

Jag har Bim 27:e eller 28:e, lite osäker då ägglossningen var lite senare än vanligt. Min app sa att ägglossning skulle vara den 13:e men enligt ägglossningstesterna så var den inte förrän i söndags så ge inte upp hoppet än!
  • Erla91

Jag hänger fortfarande kvar här. Har Bim idag eller imorgon men än så länge har det inte kommit någon mens. Ska ta ett test imorgon så får vi se om jag får hoppa vidare till januari-tråden eller om det mot förmodan blir ett plus. Lycka till ni andra som är kvar här!:)

• Erla91

Mensen kom tyvärr nu på morgonen så jag får hoppa vidare till januaritråden och hoppas på nästa gång istället.

Svar på tråden BIM December 2019