BIM December 2019
Tolka på !
Men samma här! Från ingenstans finnar överallt! Har bim om en vecka
Ovanligt mycket finnar i ansiktet. Är det ett tecken? Haha brukar knappt ha en enda
Alltså jag är så otålig!! Har bim 21:a.. älskar att testa och testa hahah. Någon mer som är onormal?
Eller hur! Redan idag har jag testat 3 gånger haha döör! Jag har 8 test hemma kvar, köpte 20 st..vet att jag alltid plussat på bim -3/4. Men snälla önskade man visste direkt efter äl! Nej man ska bara vänta och vänta heela tiden.. när har du bim?
Handen upp på den xD känns som att skrapa en trisslott när man tar de där jävla testerna ;p
Hade lovat mig själv att vänta med att testa till imorgon på ÄL+8/9 men tog ett cb igår (blankt ofc) ett imorse (svagt men synligt plus) och ett i förmiddags (ännu svagare men anar något). Så nu vill jag bara ha morgon så att jag får testa igen och se om det ökat :p Har liksom 6 rfsu stickor, 4 cb samt ett predictor early hemma. Hej testmissbrukare liksom (ni som vet ni vet).
Detta är cb early, tog ut remsan för att se. Vad ser ni? Dock råkade jag kolla för sent
Bim lör eller sön. Är detta spök?
Kan vara den första som säger det! Roligt att höra, hoppas våra syner stämmer hihi
Jag ser :D
någon som ser?
Plussade idag bim-3 :)
Ja köp lloyds early test :) dom är bra!
Fick ju svagt plus igår på cb på kvällen, idag på fm toknegativt på cb MEN hade druckit typ 4 stora glas vatten innan. Skulle spara mitt sista cb till imorgon på morgonen men tog det nu på kvällen, hade bara hållt mig en timme.. Och jo, visst jäklar blev det ett svagt plus! Har mörkat bilden eftersom jag vet att det inte syns ett dugg här på FL annars.
Vilket test ska jag satsa på imorgon?? Om man INTE vill prova cb, vad finns det då i övrigt som visar hyffsat tidigt? Något av apotekens egna, vilket isåfall (kronans apotek/hjärtat?). Har inte tillgång till predictor early i min stad tyvärr, annars hade det blivit ett sånt.
Ja lloyds hihi
I vilken butik eller vilket apotek hittar jag dem? :)
Jasså hihi kanske inte värt det då! Men jag ser på ditt test ialf,hade samma göra några dagar sen! Nu har jag detta
Finns inte häromkring dessvärre.. Vi har bara apotek kronan och hjärtat. Närmsta Lloyds ligger 90 min bort xD