BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Grattis!!! :) Hur många dagar efter ägglossning?
Haha Östersund här också!
Är det någon här som tänkt berätta för släkten under jul? Vilken vecka är ni i då? :)
Är det någon här som tänkt berätta för släkten under jul? Vilken vecka är ni i då? :)
Grattis till er som plussat!
Tog ett test från testlagret idag och fick verkligen ett svagt streck. Har kollat från och till på stickan och ser det varje gång. Ska ta ett känsligt test imorgon som mäter från 5 mlU . Blir så sjukt besviken om dagens var ett spökstreck. Mensvärken kom även idag, men vet i bakhuvudet att jag fick det några dagar innan bim med första barnet. Ändå känns det på något vis kört när jag känner sån värk.
Okej för att göra en lång historia kort.
Jag är på äl+7, tog efter 6 timmars hållande, ett Lloyds early test.
Skymtade något men la ifrån mig resten för att barnen skrek från andra rummet. Kollade till det igen en timme eller två senare, då ser jag strecket lite tydligare. Öppnar upp det för att se lättare (glasrutan stör ju) och ser ett tydligt streck.
Jag har aldrig tidigare använt dessa test så jag har ingen aning om pålitlighetshalten i dom. Ger dom ofta spök? Är det helt ute att lita på eftersom Testtiden gått ut?
Snälla, hjälp mig
Har alltså BIM om ca 6-7 dagar.
Suttit och tänkt på mitt plus hela dagen och helt ofattbart att bisolvon kuren funka XD
GRATTIS! Såg att du plussat! Wow! Hur känns det?
Ja, det är ett testa tidigt. Jag vågar inte tro det. Kommer faktiskt invänta BIM nu men med mer förväntan än vanligt.. Jag tycker om att dela pirret med min man.
Mensvärk inatt, sprang upp och kollade om den kom, men nä. Den kommer alltid i samband med smärtan. Men nä, och än har den inte kommit. Antingen får den fasen komma nu , det eller plusset för nu är jag på ca BIM+7 och börjar bli less haha !