BIM December 2019
Hoppar in här jag också!
Spännande att läsa alla meddelanden :) grattis till er som redan plussat i december. Någon mer här som har bim på julafton?
Hoppar in här jag också!
Spännande att läsa alla meddelanden :) grattis till er som redan plussat i december. Någon mer här som har bim på julafton?
Jag har de :D
Huvudvärk, konstig typ mensvärk? Sjukdomskänsla i kroppen, trött, magen är typ i obalans och flytningar . Men in ju lika gärna vara något hel annat! Har inte ömma bröst vilket känns konstigt? Brukar ha de in för varje äl gravid eller inte? Dom känns ingenting. Så är säkert inget :( dudå? När tänker du testa? Jag vill imorgon men har bara ett test hemma och vet inte när dom jag beställde kommer....!
Sist jag var gravid visade det väldigt svagt men tydligt på äl+9 (bim-6) så tänker att de kan göra de nu med xD får se hur jag gör! Är nervös också för att det inte ska visa något och man blir så besviken... just att brösten inte ömmar känns inte bra! Orkar inte ens fler negativa så kanske håller mig mkt närmare men man är ju testnarkoman xD uppdatera du med!!! Hoppas vi får fina plus :D
Men åh vad bra :) Då har du så du kan testa varje dag och lite till fram till efter bim :D Håller tummarna att det visar sig för dig imorgon verkligen.
Jag har haft lite flytningar idag, sådana hala flytningar som man kan ha runt ägglossning samt lite molande värk och små stickningar i magen samt låren (?). Brösten tror jag inte kommer visa något för mig, brukar alltid ha über-ömma bröst mellan äl och mens så räknar inte med dem denna gången haha!
Aldrig fått de! Tror det är ovanligt? Det värsta är att man vill inte ta ett negativt på julafton.. därför jag lätt ska testa innan bim. Men vågar ändå inte. Äl+10 på fredag och visar inte resten något då så är det negativt! Så jag tror jag väntar till dess, blir besviken då isåfall och laddar om för jul sen!
Haha ja jag har blivit ngn sorts missbrukare va gäller tester. Känns hemskt :D
Jo jag kommer testa fram till helgen men man e ju så nojig när d kommer till tester man aldrig tidigare använt. Men men... Tror inte d blev ngt denna månad. Har inte märkt av ngn äl varken på smärta eller flytningar. Dock sjukt mkt vita geggiga flytningar idag. Men annars har jag haft som lotion sen 7e typ. Känner mkt jag inte ens känt förut men d kan ju va ngt helt annat.