• Gosan28

BIM December 2019

MissJibs skrev 2019-12-17 17:43:39 följande:

Tack så mkt :)

När har du bim? Kanske frågar redan:/

Jo jag har cb hemma ;)

Perfekt ju! Då får du använda de om du inte får utslag på de andra :)

Jag har bim på julafton eller eventuellt den 25... Lite oklart när jag hade ägglossning... fick fullt utslag på äl-tester kvällen den 10e samt morgonen den 11e... Så tror att jag hade äl den 11 vilken borde betyda bim den 25e
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-17 19:22:05 följande:

Ja och det är samma karl och vilyckades ju för någon månad sen så de borde ju ta sig någon gång :)Ja jag tror de! Bli besviken julaftons morgon känns inte jul. Jag fick test av min kompis idag, såna där billiga så ska testa from imorgon och fram till bim. Fast det kanske är för tidigt! Känns bättre på något vis än att gå runt och fundera på det! Skulle jag inte lyckas denna månad blir de att jobba på att sluta stressa!

Ja det gäller nog att försöka slappna av också... stress är ju aldrig bra! Skriv ett inlägg imorgon och uppdatera hur det går med testet, är så nyfiken :)

Jag har väldigt mycket molande värk i magen idag.... känns lite bak mot ryggen. Hoppas att det är ett tecken!
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-17 19:22:05 följande:

Ja och det är samma karl och vilyckades ju för någon månad sen så de borde ju ta sig någon gång :)Ja jag tror de! Bli besviken julaftons morgon känns inte jul. Jag fick test av min kompis idag, såna där billiga så ska testa from imorgon och fram till bim. Fast det kanske är för tidigt! Känns bättre på något vis än att gå runt och fundera på det! Skulle jag inte lyckas denna månad blir de att jobba på att sluta stressa!

Hur har det gått för dig? Tog du ett test nu på morgonen? Är så nyfiken att jag spricker här!!!!
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-18 08:35:23 följande:

Vad söt du är <3 ska Vi testa ihop imorgon? XD jag är dock bara äl+9 men nu när jag har så många billiga kör jag på och verkligen hoppas de dyker upp ett streck! Har dock aldrig haft dessa billiga så vet inte när dom ska ge utslag? Hoppas predictor early som jag beställde för ett tag sen kommer till på fredag! Dom litar jag på xD

Ja det är klart! Så spänd här för både min och din skull <3 Jag har sådana billiga stickor från graviditetskollen. Har aldrig testat dem innan men det står på hemsidan att de kan upptäcka hormonet så tidigt som 7 dagar efter äl. Låter otroligt! Om jag hade äl den 11 så är jag bara på äl+8 imorgon... Men är så nyfiken så testar nog Imorgon jag också!
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-18 09:21:15 följande:
    Jag Har beställt hem såna för dom var så billiga! Testade babyplan idag och har ingen aning om dom? Då testar vi imorgon! Håller alla tummarna!! Har ovanligt mkt mensvärk långt ner i magen igår em och nu på morgonen. De är typ det som är utstickande. Och att brösten inte gör ont alls? Då är jag en dag före digbi äl dagar men du att bim en dag innan mig xD

Det är lite oklart för mig med tanke på att jag slutade med ppiller bara för två månader sedan så min cykel kanske inte är exakt på dagen ännu. Men enligt min kalender ska jag ha bim på julafton. Men tror eventuellt att den sker den 25... Med tanke på att ägglossningen kom en dag senare än beräknat! 

Men ja vi testar imorgon! :D Räknar inte med att det kommer visa något, men kan inte låta bli att testa haha! 

Jag känner heller inget i brösten...Har mest stickningar och som pirr/fladder nere i magen... Ingen direkt mensvärk.

• Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-18 10:01:29 följande:

Läste att babyplan mäter från 25 hcg eller vad de nu var för enhet och predictor early från 10! Sist jag plussade var det på äl+9 Men med predictor early så kanske inte så konstigt? Fick toknegativt på apotekets egna som mäter från 25 tror jag på äl+10 Men jättesynligt på predictor. Så hoppas dom kommer idag så jag kan testa med ett sånt imorgon!!

Jättebra ju! Hoppas du får dem under dagen idag eller imorgon så du kan testa tidigt med dem! 

Läste på hemsidan om de jag köpte och såhär står det här: 

"Testet är 99,6% säkert och känsligheten är 25 mIU/ml, vilket innebär att testet kan upptäcka graviditet så tidigt som 7 dagar efter befruktning."

Så de kanske inte kommer visa något heller... Kan man köpa predictor early i någon butik tror du? För de låter ju bra att de kan visa på bara 10 mIU/ml!!!

• Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-18 11:54:50 följande:
    Jag tror tyvärr inte de? Jag har aldrig sett dom i butik enbart beställt! Känns bäst att använda ett märke som jag bet att jag fått tidigt plus på för är dom negativa litar jag mer på de xD ska titta brevlådan snart! Hoppas hoppas dom kommit. Isåfall blir de ett morgontest!

Såg att de sålde dem på apotea och de brukar ju vara snabba med leveransen så kanske ska testa med dem! 

Har två andra tidiga test hemma som jag sökte upp nu och de visar tydligen på 10! :D så kanske använder ett sådant på fredag i alla fall.Jag och min kille ska dela ut julklappar till varandra på fredagskväll så hade varit en fantastisk present att ge honom en sticka som visar positivt! <3

• Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-18 14:41:18 följande:
    Åh mys!! Hoppas det är ett plus där då :D jag beställde från apotea i fredags och dom brukar ta typ 1-2 dagar men fick ett mejl att dom packat och skickat iväg mitt idag! Så kommer imorgon eller fredag...! Så tror inte dom är lika snabba nu innan jul!

Ah okej, då kommer det säkert vilken dag som helst! Hoppas på imorgon!

Ja... får ta ett av de två testen jag har hemma som är sådana tidiga på fredag... Men vet inte om jag ska strunta i de där stickorna imorgon då som visar på 25.... kanske bara är onödigt? Vad tror du/ni andra här? äl+8....

• Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-18 17:28:04 följande:

Har du många 25? Om du vill testa kan du ju ställa in dig på att dom nog ändå inte visar något :) Så känner jag med den jag tänker använda imorgon! Men de är för att jag inte kan hålla mig från att testa xD

Ja men precis, det är typ så jag känner också. Har 10 sådana och bara 2 som visar tidigt! Så tänker spara en sådan som visar tidigt till fredag samt en till dagen innan julafton eller eventuellt julafton till och med om jag vågar... tror inte jag hinner få fler om jag beställer nu..
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-18 17:28:04 följande:

Har du många 25? Om du vill testa kan du ju ställa in dig på att dom nog ändå inte visar något :) Så känner jag med den jag tänker använda imorgon! Men de är för att jag inte kan hålla mig från att testa xD

Ja men precis, det är typ så jag känner också. Har 10 sådana och bara 2 som visar tidigt! Så tänker spara en sådan som visar tidigt till fredag samt en till dagen innan julafton eller eventuellt julafton till och med om jag vågar... tror inte jag hinner få fler om jag beställer nu..
Svar på tråden BIM December 2019