• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • hundenhubbe
    Majja92 skrev 2019-12-25 10:42:32 följande:

Testade imorse med ett lika svagt babyplan och ett negativt digital :( Säkert bara spök.

Instämmer så fruktansvärt med ovanstående, det värsta är att inte veta! Antingen kan mensen komma nu så man kan ladda om eller så får ett ordentligt plus ta och visa sig!

Men va?! Gud jag tycker dom där är jättesynliga!! Hur kan dom vara spök?! Helt otroligt. Hoppas du får ett plus ändå, håller tummarna <3
  • Majja92
    hundenhubbe skrev 2019-12-25 10:49:32 följande:

Men va?! Gud jag tycker dom där är jättesynliga!! Hur kan dom vara spök?! Helt otroligt. Hoppas du får ett plus ändå, håller tummarna <3

Håller med om att det känns för synligt för att va spök, men ingenting förvånar mig längre haha :P Kanske ännu finns hopp, är på ÄL +11 idag. Förra graviditeten (missfall) så fick jag negativt med digital på +11 men positivt på +12, så vem vet :)
  • Zebran89
    Majja92 skrev 2019-12-25 11:31:38 följande:

Håller med om att det känns för synligt för att va spök, men ingenting förvånar mig längre haha :P Kanske ännu finns hopp, är på ÄL +11 idag. Förra graviditeten (missfall) så fick jag negativt med digital på +11 men positivt på +12, så vem vet :)

Ett plus är ett plus oavsett styrka. Du har tre st med plus. Du är gravid. Slappna av
  • Mammaresan
    Fnattilur skrev 2019-12-25 09:18:16 följande:

BIM+3, ingen mens, molvärk till och från sedan en vecka tillbaka men negativt test (cb early) igår. Har inte haft en längre menscykel än 27 dagar sedan jag tog ut spiralen i våras och de senaste 4 mån har den legat på 26-27 dgr. Vill bara att mensen kommer nu så att det inte är något annat som är fel.. är mest orolig för det, i och med molvärken. Sen vågar jag ju inte äta/dricka sådant man inte ska, för så länge mensen inte dykt upp finns ju det där lilla "kanske". Hur osannolikt det än är.

Vad jobbigt! Har också undvikit roligheter för att vara på säkra sidan. Känns ju väldigt onödigt om det ändå inte är något. Helt klart!

Jag tror bara det är för tidigt för de digitala att synas då de är mindre känsliga i HCG uppmätning i blodet. Håller tummarna på starkare plus för dig och vid BIM så kommer nog det digitala hänga med också!
  • Mammaresan

För egen del så syns det verkligen inte något tydligare idag! Hade inte samma test hemma så det är RFSU testa tidigt jag testade med den här gången medan igår var det någon av apotekens egna märken. De ska båda vara lika känsliga men testet är ju negativt återigen inom testtiden så än så länge ser det inte ljust ut. Men även på dagens test kunde man ana något efter testtidens slut och i dagsljus. Hade hoppats på att det skulle vara tydligare idag om det var något! Men när det är ett annat märke på testet den här gången är de ju svåra att jämföra med tyvärr. Imorgon blir det ju ett test av samma märke (RFSU testa tidigt) så de kanske lättare går att jämföra då om det nu syns något imorgon alls. Här är det ju bara ÄL 11+ idag så än så länge tidigt och inte så tillförlitligt.

Bläh! En till dags väntan. :(

• Mammaresan

Hur går det för er alla andra? Nu är vi i slutet av månaden nästan så det kanske inte är så många kvar? :P

Jag försökte febrilt få tag på ett annat testa tidigt idag för att se om jag kanske kan få något bättre test att testa med. Men dem var slut så jag får nöja med mig med min RFSU testa tidigt. ;P Imorgon är nästa dag. Vänta vänta vänta...

• Hadt

Jag ser också på dina tester!

Testade svaaagt positivt ÄL+11 och sen definitivt plus dagen efter. Sen väldigt tydligt plus ÄL+14.

Men det beror ju också på när ägget blir befruktat och ibland visar sig strecken inte starkare förrän ännu senare :)

Prova ta ett nytt testa tidigt imorgon bitti!
  • Link92
    Mammaresan skrev 2019-12-25 15:43:40 följande:

Hur går det för er alla andra? Nu är vi i slutet av månaden nästan så det kanske inte är så många kvar? :P

Jag försökte febrilt få tag på ett annat testa tidigt idag för att se om jag kanske kan få något bättre test att testa med. Men dem var slut så jag får nöja med mig med min RFSU testa tidigt. ;P Imorgon är nästa dag. Vänta vänta vänta...

Jag är på BIM-1 idag och tog ett CB Early imorse. Med mycket vilja kunde både jag och mannen kanske se ett streck, men vi kom till slut överens om spök. Så nu inväntar jag mens, om den inte kommit innan söndag så tar jag ett vanligt test då :) Annars blir det att hoppas på januari!
  • Majja92

Tack för alla uppmuntrande ord! Nu är testerna här hemma slut så avvaktar någon dag så får vi se hur allt blir. Hur går det för er andra, någon som snart ska testa? :)

• Mammaresan
    Link92 skrev 2019-12-25 16:26:50 följande:
    Jag är på BIM-1 idag och tog ett CB Early imorse. Med mycket vilja kunde både jag och mannen kanske se ett streck, men vi kom till slut överens om spök. Så nu inväntar jag mens, om den inte kommit innan söndag så tar jag ett vanligt test då :) Annars blir det att hoppas på januari!
    Åh hoppas att det ändå kan vara något! Så traggligt med svaga/vaga streck! Men förstår varför ni kom fram till den slutsatsen. Håller tummarna att det är ett väntande plus!
Svar på tråden BIM December 2019