• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Supertrio
    Anonym (Äckelvarning) skrev 2019-12-27 15:48:05 följande:

Visst är de alla negativa? Stirrar mig blind på dessa tester. Usch.

Jag ser tyvärr ingenting:/ vilken dag är du på?
  • Minmillis
    Supertrio skrev 2019-12-27 16:02:50 följande:

Vad konstigt att du blev yr och svimfärdig sådär. Antar att du inte brukar bli det? Håller tummarna för att ett plus när du närmare dig BIM:)

Jag blev det innan plus min första graviditet med men då plussade jag på äl+11 och därför känns de hopplöst nu :(
  • PelloBello

Äl+12 idag. Har inga stora förhoppningar alls. Har värk och ömma bröst som alltid vid den här tiden. Min tempkurva hoppar upp och ner.

• Patzy90
    PelloBello skrev 2019-12-27 19:49:27 följande:

Äl+12 idag. Har inga stora förhoppningar alls. Har värk och ömma bröst som alltid vid den här tiden. Min tempkurva hoppar upp och ner.

PelloBello skrev 2019-12-27 19:49:27 följande:

Så här ser min kurva ur denna månad jag har plussat:)

• Erla91

Jag hänger fortfarande kvar här. Har Bim idag eller imorgon men än så länge har det inte kommit någon mens. Ska ta ett test imorgon så får vi se om jag får hoppa vidare till januari-tråden eller om det mot förmodan blir ett plus. Lycka till ni andra som är kvar här!:)

• PelloBello
    Patzy90 skrev 2019-12-27 20:08:56 följande:

Så här ser min kurva ur denna månad jag har plussat:)

Oj! Var ju inte såå olikt. Kanske ska spara lite lite hopp ändå då :)
  • Supertrio

Och så kom mensen här på morgonen..!:( Så himla tråkigt och heeelt annorlunda mot mina tidigare cykler. Alla symptom och konstiga tecken denna gång var alltså pms. Nu kan jag iaf stryka dom till nästa försök!:P Hoppar över till januari-tråden och håller tummarna för att min sambo vill göra ett försök till.... Lycka till ni som är kvar här!:)

• Harry900

Antagligen bim imorgon, då tror jag också det kan vara äl+14 enligt app gick jag in i v5 (4+0) igår och det är ju först denna vecka testen kan visa har jag hört. Ska kanske testa imorgon. Mensen lyser med sin frånvaro men kan ju lika gärna komma som en överraskning imorgon.

• Erla91

Mensen kom tyvärr nu på morgonen så jag får hoppa vidare till januaritråden och hoppas på nästa gång istället.

• Loea
    Supertrio skrev 2019-12-28 07:33:26 följande:

Och så kom mensen här på morgonen..!:( Så himla tråkigt och heeelt annorlunda mot mina tidigare cykler. Alla symptom och konstiga tecken denna gång var alltså pms. Nu kan jag iaf stryka dom till nästa försök!:P Hoppar över till januari-tråden och håller tummarna för att min sambo vill göra ett försök till.... Lycka till ni som är kvar här!:)

Känner igen det också, varje gång har jag nya konstiga symptom som man tänker att detta kan väl ändå inte kroppen fejka. Hade tex väldigt mkt ilningar i ljumskarna denna gången. Man lär sig alltid något nytt!

Tycker din sambo att det är påfrestande att försöka?
Svar på tråden BIM December 2019