BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Visst är de alla negativa? Stirrar mig blind på dessa tester. Usch.
Vad konstigt att du blev yr och svimfärdig sådär. Antar att du inte brukar bli det? Håller tummarna för att ett plus när du närmare dig BIM:)
Äl+12 idag. Har inga stora förhoppningar alls. Har värk och ömma bröst som alltid vid den här tiden. Min tempkurva hoppar upp och ner.
Äl+12 idag. Har inga stora förhoppningar alls. Har värk och ömma bröst som alltid vid den här tiden. Min tempkurva hoppar upp och ner.
Jag hänger fortfarande kvar här. Har Bim idag eller imorgon men än så länge har det inte kommit någon mens. Ska ta ett test imorgon så får vi se om jag får hoppa vidare till januari-tråden eller om det mot förmodan blir ett plus. Lycka till ni andra som är kvar här!:)
Så här ser min kurva ur denna månad jag har plussat:)
Och så kom mensen här på morgonen..!:( Så himla tråkigt och heeelt annorlunda mot mina tidigare cykler. Alla symptom och konstiga tecken denna gång var alltså pms. Nu kan jag iaf stryka dom till nästa försök!:P Hoppar över till januari-tråden och håller tummarna för att min sambo vill göra ett försök till.... Lycka till ni som är kvar här!:)
Antagligen bim imorgon, då tror jag också det kan vara äl+14 enligt app gick jag in i v5 (4+0) igår och det är ju först denna vecka testen kan visa har jag hört. Ska kanske testa imorgon. Mensen lyser med sin frånvaro men kan ju lika gärna komma som en överraskning imorgon.
Mensen kom tyvärr nu på morgonen så jag får hoppa vidare till januaritråden och hoppas på nästa gång istället.
Och så kom mensen här på morgonen..!:( Så himla tråkigt och heeelt annorlunda mot mina tidigare cykler. Alla symptom och konstiga tecken denna gång var alltså pms. Nu kan jag iaf stryka dom till nästa försök!:P Hoppar över till januari-tråden och håller tummarna för att min sambo vill göra ett försök till.... Lycka till ni som är kvar här!:)