BIM December 2019
Då är det ingen äl temp höjningen håller in sig till mens.
Då är det ingen äl temp höjningen håller in sig till mens.
Fler som har ägglossnings smärta? Hur har ni ont?
Jag brukar få molande värk dagarna innan ägglossning sedan vid ägglossningen har jag riktigt ont i allt mellan 30 min till någon timma (ligga med vetekudde) och dagen efter brukar de ömma i äggstockarna när jag rör mig. Kan även få ont i magen vid vissa sex positioner just vid ägglossningen där han kan komma djupare om ni förstår :'D
Någon som känner igen sig? Får ont i höger äggstock då o då. En pulserande ilande/stickande smärta som kommer och går? Det gör riktigt ont men smärtan håller i sig knappt 1 sekund vid varje "pulsering" (de hugger typ?) ont 1 sekund, inte ont 1 sekund, ont 1 sekund, inte ont en sekund. Har varit så några gånger idag och det är samma äggstock som ägget släppte för ca 6 dagar sedan. (vaknade på natten när jag hade ägglossning o fick hämte vetekudde att hålla vid högra äggstocken)
Tillsammans med denna smärta jag fått idag har en riktigt hemsk mensvärk kommit o gått under dagen.
Vet inte om jag låter galen. :(
Julafton och endast äl+8-9 ungefär så vågade inte ta test även om drömmen hade varit att plussa på självaste julafton! Hoppas någon av er har fått den stora glädjen att plussa just idag! God Jul underbara kvinnor och hoppas att 2020 kommer med massa söta bebisar till oss
Någon som vill ge mig hopp? Jag blev yr på julafton och juldagen. Fick sitta ner för de kändes som jag skulle svimma. Det va äl+9 o äl+10
Fick negativt test på äl+11 och har tappat hoppet lite.
Vad konstigt att du blev yr och svimfärdig sådär. Antar att du inte brukar bli det? Håller tummarna för att ett plus när du närmare dig BIM:)
Babyplan äl+12 morgonurin
Apotekets äl+12 kvällsurin
Inbillar jag mig att de är svag skugga på båda?