• Majja92

BIM December 2019

Har vaknat de senaste två dagarna och känt mig bakis, illamående och det svider i mellangärdet.

Det översta testet dock jag igår eftermiddag och den andra imorse, äl 9 och 10 (troligtvis då cykeln har varit knäpp denna månad)

Vad tror ni?

• Majja92
    hundenhubbe skrev 2019-12-25 09:52:32 följande:

Tror solklart positivt :D ser tydligt på båda!

Testade imorse med ett lika svagt babyplan och ett negativt digital :( Säkert bara spök.

Instämmer så fruktansvärt med ovanstående, det värsta är att inte veta! Antingen kan mensen komma nu så man kan ladda om eller så får ett ordentligt plus ta och visa sig!
  • Majja92
    hundenhubbe skrev 2019-12-25 10:49:32 följande:

Men va?! Gud jag tycker dom där är jättesynliga!! Hur kan dom vara spök?! Helt otroligt. Hoppas du får ett plus ändå, håller tummarna <3

Håller med om att det känns för synligt för att va spök, men ingenting förvånar mig längre haha :P Kanske ännu finns hopp, är på ÄL +11 idag. Förra graviditeten (missfall) så fick jag negativt med digital på +11 men positivt på +12, så vem vet :)
  • Majja92

Tack för alla uppmuntrande ord! Nu är testerna här hemma slut så avvaktar någon dag så får vi se hur allt blir. Hur går det för er andra, någon som snart ska testa? :)

• Majja92

Är vi många kvar i gruppen? :) Hur går det för er?

Mina bröst har börjat värka och igår fick jag exakt sån värk man får vid mens så va säääker på att jag skulle vakna med mens idag, men icke. Mensvärken håller i sig än så vi får se hur dagen utspelar sig, ÄL +13 idag.

Har inte testat på några dagar så ska ta ett i eftermiddag och sen efter det är det färdigtestat, vad det än visar!

• Majja92
    Supertrio skrev 2019-12-27 08:58:00 följande:

Åh vad spännande! Och skönt att känna att man är färdigtestad liksom. Hoppas ni får ett + i eftermiddag!:)

Jag är fortfarande kvar här, inväntar min mens innan jag hoppar över till januari-tråden. Räknade som sagt lite fel på BIM så det borde vara på måndag. Har inte tagit fler test sen i onsdags. Det var ett vanligt RFSU-test som tyvärr visade blankt. Men hoppet finns ju kvar.. var ju ändå ganska många dagar innan BIM?:)

Testade negativt så nu inväntar jag mensen, känns ändå skönt att kunna släppa tanken om att man kanske är gravid :)

Åh så spännande, när ska du testa? Känner du av några symptom?
Svar på tråden BIM December 2019