BIM December 2019
Hoppar in i denna tråden nu, novemberförsöket misslyckades, fick min mens idag:( Nästa ägglossning ska vara på lucia enligt min app. Förhoppningsvis får vi sen en fin julklapp i år...<3
Hoppar in i denna tråden nu, novemberförsöket misslyckades, fick min mens idag:( Nästa ägglossning ska vara på lucia enligt min app. Förhoppningsvis får vi sen en fin julklapp i år...<3
Lägger till mig här. Förra månadens försök misslyckades.. Hoppas på ett tredje barn denna gång. Har ägglossning på lucia och BIM den 28/12:)
1/12 - Pewc, FruA2019, Snarttrettiochtrevar89, hoppas på sladdis.
2/12 - Nixtie
3/12 bobbycar92, pusselmamma
4/12 - Linnmal
5/12 - boshab
6/12 - EllaLo, Mamma2014
7/12 - Hoppas96, saran92 , paramore, Snuffles
9/12- Asplövet18, S9191
11/12 - Smuffsan, MW90
12/12 - Mirum, FELT
13/12 - Tjoppa12
14/12 - Loppan883
16/12 - solkakan
19/12 - liloma, Nyckelpiga2017
20/12 - Mevi1315, rosahimmel86
23/12 - patzy90, myownworstenemy
24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym
28/12 - Supertrio
29/12 - Link92
Hur ser er lutalfas ut? Alltid lika lång? Kanske dum fråga, men är den alltid lika lång för alla kvinnor? Min cykel har de senaste månaderna bara blivit längre och längre men tiden från ÄL till mens är konstant, dvs 15 dagar. Ändrade lutalfasen i min Flo-app och ska då ha ÄL nu på tisdag och BIM den 27/12. Ska bli spännande och se om jag får glad gubbe på cb testen då..
Går och väntar på min ägglossning nu.. har haft blinkande gubbe på clearblues ägglossningstest i 4 dagar:( Hur lång tid tog det för er att få maximal ägglossning? (fast gubbe). Någon som blivit gravid innan ägglossning??
Vad tror ni om detta ägglossningstest? Det är clearblues digitala men displayen visade bara blinkande gubbe (hög fertilitet), och har gjort i 5 dagar nu.. När kommer maximal fertilitet (fast gubbe)?!:(
Definitivt positivt ägglossningstest idag!:)
ÄL+3 och tiden kryyyyyper fram.. analyserar minsta lilla känsla i kroppen och vill bara börja kunna testa NU!! Så, ni som plussat - hur kände ni er efter befruktningen? Och fram till att ni kunde testa? :)
Jag har oxå BIM den 27e. Fick ett väldigt positivt utslag på cb ägglossningstest den 13e. Och nästan positivt dagen innan med. Så antar att ägget släppte typ på lucia. Analyserar minsta lilla känning just nu, men vet ju innerst inne att om det ens är något så har ju inte ens ägget fäst ännu! Suck. Vill börja testa nu nu nu!:)
MissJibs: Ser tyvärr ingenting:/ men upplösningen här på familjeliv är ju kass.. håller tummarna för dig!
Plussade idag bim-3 :)