LängtarEfterMinÄlskadeSon skrev 2018-07-12 17:00:16 följande:
Jag kanske är ensam om dethär, men nu under graviditeten så vill int sambon ligga, han tänder int på den gravida biten och magen.. Jag behöver den närheten av honom o jag är tvärtom ja har blivit kåt som ett djur nu på sista tiden.. Men ja har kommit på honom att han tittar på porr, och jag blir så ledsen! Jag känner mig otillräcklig, tjock, ful, ja allt negativt som finns.. Har sagt det te honom och han har sagt det att så ska jag int känna och han har förklarat utförligt för mig. Men jag kan int släppa det?! Jag gråter många nätter för det känns som jag int räcker te längre.. Mitt självförtroende är redan urkasst o de hjälpte int o komma på hans porrtittande.
Yikes känner mig som världens lipsill men alltså haha jag är så rädd att han int kommer vilja ligga med mig även efter graviditeten, o de kan förstöra mycket då jag anser att den kontakten ska funnits vid glöd! Behövde skriva av mig bara..
Men åhh så hemskt det måste kännas! Jag skulle bli helt VANSINNIG om min sambo gjorde så, men då ska jag tillägga att han inte är den som kollar på sånt (han är inte så sexuell) som andra killar och sen är jag inte nådig som flickvän då jag kan bli heligt förbannad för mindre saker. Jag vet inte riktigt hur jag ska trösta dig på bästa sätt förutom o säga att jag förstår dig till fullo! Du får nog snacka med honom o fråga honom hur det skulle kännas för honom om du gjorde samma sak mot honom. Hur skulle han må om du tittade på andra killar? Du måste kontra på nått vis. Känner så för dig tjejen!