LängtarEfterMinÄlskadeSon skrev 2018-07-07 12:17:15 följande:
Hello tjejer! Hur går det för alla? Hur mår ni? Har ni förvärkar? Tell meeee!
Jag sitter här längtar som en idiot.. 8 dagar kvar tills han är beräknad, mina sammandragningar har blivit oftare och ibland gör dom ont.. Och PR-världen kommer när jag ligger ned eller sover konstigt nog kan jag vakna upp med världens smärta.
Även delar av slemproppen har börjat lossna! Börjar närma sig här tror jag!!
Hoppas alla mår bra och kanske redan har sin gos i famnen!
Mmm här sitter en till som längtar som en tok efter sin lilla som inte verkar vilja komma ut. Har gått över tiden 2 dagar så bf+2 idag. SUCK! Borde njuta av min graviditet så det kommer vara min sista men det har jag gjort men dom senaste 2 månaderna tycker jag har varit tungt! Har ju ont så satans ont i höften och speciellt ena sidan när jag vänder mig i sängen på nätterna, skriker av smärta då för muskeln typ låser sig och detta händer varje natt och det hände som vanligt inatt men då fick jag oxå sendrag i vaden! asså jag trodde jag skulle dö av smärta!!
Detta brukar aldrig hända mig annars så det har väl med graviditeten att göra, så nu e jag LESS på att vara gravid som ni kanske hajar hehe.
Har inga känningar heller så INGET tyder på att det e på gång! Grrrrrr
. Aja ska till barnmorskan imorn, och då ska jag kolla om dom kan (vill) sätta igång mig tidigare än 42+0. För jag ORKAR fan inte mer nu. Nä nu har jag klagat klart hehe.