LängtarEfterMinÄlskadeSon skrev 2018-06-08 16:19:14 följande:
Åh jag hoppas det! Är så rädd att jag kanske reagerar fel .. Ojdå, vilken vecka är du i? Hoppas han vänder på rumpan en dag! Hört att det är obehagligt o kan göra ont när dom vänder på barnet men, det är vad ja har hört, låter int så bekvämt heller haha.. Kejsarsnitt ne hua det hoppas jag man slipper för det är värre! Hoppas din lilla prins där inne får en liten kick o vänder på sig!
Jag mår jätte bra här, ligger o väntar o väntar tills han ska vilja komma ut, jag längtar så himla mycket så jag vet int vad! Han ligger där inne o sprattlar och sparkar o trycker på så man känner flera gånger om dagen att det trycks på i underlivet, läskigt men haha vad gör man! Haft förvärkar också till o från så hoppas att det är snart dags även fast det är 37 dagar kvar haha :D
Hur är det själv?
Jag är i vecka 34+4 såndet finns ju tid för honom att vända på sig :) Vill verkligen undvika vändningsförsök men jag vill undvika kejsarsnitt ännu mer så jag är beredd på att testa allt möjligt. Haha
Ja det där trycket mot underlivet är inte så härligt. Hihi Snart har vi våra små i famnen :)
Jag mår helt ok. Är så extremt trött, har varit det de senaste dagarna. Men fick ett ryck idag och städade hela hemmet, nästan ;) Så nu är jag verkligen slut.
37 dagar kvar för mig... känns som en evighet.