Åh spännande men läskigt! Första barnet så allt är lite nytt för mig haha! Jag har int haft nå större problem med ryggen och ja ont i kroppen, kanske alla svettattacker och svullna fötter och händer och jag är likadan med att bli anfådd av minsta lila, bara om jag ställer mig o diskar så blir jag andfådd hahah,
Tänk om de blir fler små i framtiden? Eller har du/ni bestämt er att det är sista?
Låter bra att du försöker njuta te fullo!
Jag har haft en sådan jobbig grav, fick börja äta levaxin mot sköldskörteln och järn, och annat hokus pokus, haft de mest jobbigt i början då allt var så nytt för mig och spydde konstant varje dag, vilket var en pina för mig och sambon som int kunde prutta utan att jag spydde av minsta lilla ..
Haha ja det är sjukt vad tiden går snabbt! Det är liksom 48 dagar kvar tills han ska komma och det känns som att tiden har sprungit ifrån mig!
Ja man får hoppas på han har vänt sig! Läst att det är normalt att dom vänder sig mot slutet av graviditeten som man har fött barn tidigare, om int annat måste dom flytta på honom fast de är i v.37 tror ja, så håller tummarna för dig!
Och hoppas att du har ändå fått njuta av sista barnet nu så mycket som det går! <3