jennie08 skrev 2018-06-19 11:23:44 följande:
Ni som har bebisar som sjunkit ner, upplever ni att det känns lättare att andas och att det inte trycker så mycket mot revbenen?
Min mage är fortfarande hög även om det strålar ner mot underlivet hela tiden så jag ibland tror att bebisen kommer komma ut. Men jag är fortfarande lika andfådd, trycket mot revbenen är värre än någonsin och sammandragningarna avlöser varandra. Tröttheten är hemsk vissa dagar.
Men men...
Imorgon är det dags för bm. Är lite orolig för att rumpan fixerat sig. Då är det ju lönlöst med ett vändningsförsök.
Jag vet inte riktigt, jag blir andfådd av inget, men det trycker iaf inte supermycket mot revbenen. Dock minns jag inte att det gjorde det innan heller.
Tröttheten och sammandragningarna är konstanta här med och jag känner av ilningar/hugg så fort jag rör mig.
Och ryggen sen då! Jag har inte ont eller så, men fasen vad den knastrar och knakar när jag vänder mig i sängen!
Sötsuget håller jag med om. Jag hade lovat mig själv att hålla igen för att inte få ett så stort barn denna gång, men det loppet känns rätt kört vid det här laget. Tur ändå att det är sommar så man kan äta vattenmelon och jordgubbar.