• Nikkis

40+ med BF sommaren 2018

Hej!

Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?

• Svar på tråden 40+ med BF sommaren 2018
  • InaLo
    nypan78 skrev 2018-01-11 14:00:46 följande:

Tyvärr måste jag hoppa av denna tråden. Skulle ha varit i 6+6 idag och fick en lätt blödning igår och hade en dålig känsla hela veckan, idag bekräftades mina misstankar. Det fanns inget å se - men grav testet är ff positivt. Bara vänta å se. Förmodligen måste vi göra ivf om vi vill ha ett barn till.Vet inte om jag orkar detta igen...

Vad trist för er.
  • Letgoddecide
    nypan78 skrev 2018-01-11 14:00:46 följande:

Tyvärr måste jag hoppa av denna tråden. Skulle ha varit i 6+6 idag och fick en lätt blödning igår och hade en dålig känsla hela veckan, idag bekräftades mina misstankar. Det fanns inget å se - men grav testet är ff positivt. Bara vänta å se. Förmodligen måste vi göra ivf om vi vill ha ett barn .Vet inte om jag orkar detta igen...

Nej vad tråkigt tufft att behöva börja om med allt, beklagar
  • Letgoddecide
    Kanskeigen skrev 2018-01-10 19:35:28 följande:

Hej alla!

Hur går det för er?

Här sniglar tiden sig fram. Ska på tidigt ul på fredag och allt är en väntan på det. Har väldigt mkt oro för om allt är ok därinne. Tröttheten är enorm varje kväll, illamåendet kommer och går men inte farligt alls. Idag går jag in i vecka 11.

Hur gick det?
  • DragonWoman

Vul idag och hjärtat slår fortfarande + att storleken stämde med veckan nytt vul om 2 veckor för att hålla koll så det fortsätter utvecklas som det ska

• InaLo
    DragonWoman skrev 2018-01-15 12:56:26 följande:

Vul idag och hjärtat slår fortfarande + att storleken stämde med veckan nytt vul om 2 veckor för att hålla koll så det fortsätter utvecklas som det ska

Så skönt!

Det är väl ändå så att ser man ett foster i rätt vecka med hjärtaktiviteter så är risken för MF väldigt liten. Det sa i allafall en gynekolog till mig föra gången Jag var var gravid och såg min dotter i v 7+1 på VUL

På ett sett så känns det som att tiden går så sakta men ändå fort. Kan inte fatta att det är nästan en månad sedan jul men jag vill så gärna spola fram tiden några veckor så att man börjar få mage och börjar berätta för folk. Längtar så tills att beretta för mina tjejer.
  • DragonWoman
    InaLo skrev 2018-01-15 13:13:06 följande:

Så skönt!

Det är väl ändå så att ser man ett foster i rätt vecka med hjärtaktiviteter så är risken för MF väldigt liten. Det sa i allafall en gynekolog till mig föra gången Jag var var gravid och såg min dotter i v 7+1 på VUL

På ett sett så känns det som att tiden går så sakta men ändå fort. Kan inte fatta att det är nästan en månad sedan jul men jag vill så gärna spola fram tiden några veckor så att man börjar få mage och börjar berätta för folk. Längtar så tills att beretta för mina tjejer.

Litar inte alls på det, sist dog han i v 13+2 så lär tyvärr vara orolig väldigt länge denna gången. Avvaktar med att säga något till syskon här tills vi iaf passerar v 15. Kommer nog inte kunna dölja det då iaf
  • beso
    DragonWoman skrev 2018-01-15 15:08:49 följande:

Litar inte alls på det, sist dog han i v 13+2 så lär tyvärr vara orolig väldigt länge denna gången. Avvaktar med att säga något till syskon här tills vi iaf passerar v 15. Kommer nog inte kunna dölja det då iaf

Lider med dig i din oro! :( Har själv många tidigare mf i bagaget. Nu lutar det åt ofostrig/ma för mig..! :(

Har försökt nå min gyn för boka tid f vul men kommer inte fram på telefonen..
  • PS76

Hej, hänger gärna på er här. Jag är 41 och väntar första barnet efter många års försök. På sista IVF-försöket gick det äntligen vägen...

Min sambo har passerat 50-strecket o har 2 vuxna barn. Vi har kommit halvvägs i graviditeten och jag är tacksam att jag än så länge mår så bra.

Kan vara skönt att känna att vi är fler som passerat 40 ????

• Sjuttiosjuan
    PS76 skrev 2018-01-15 18:55:22 följande:

Hej, hänger gärna på er här. Jag är 41 och väntar första barnet efter många års försök. På sista IVF-försöket gick det äntligen vägen...

Min sambo har passerat 50-strecket o har 2 vuxna barn. Vi har kommit halvvägs i graviditeten och jag är tacksam att jag än så länge mår så bra.

Kan vara skönt att känna att vi är fler som passerat 40 ????

Grattis!

Jag är 41 och går in i v 20 på torsdag! Vi gjorde 6 Ivf försök som tyvärr misslyckades och har blivit gravida med hjälp av äggdonation utomlands. Jag mår också super hittills och det blir RUL i veckan så hoppas den lilla också mår bra!
  • 3hjärtan

Finns en hemlig grupp från 35+. Skicka mig ett privat meddelande med namn och beskrivning av profilbilden på fb

Svar på tråden 40+ med BF sommaren 2018