40+ med BF sommaren 2018
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Hej, hänger gärna på er här. Jag är 41 och väntar första barnet efter många års försök. På sista IVF-försöket gick det äntligen vägen...
Min sambo har passerat 50-strecket o har 2 vuxna barn. Vi har kommit halvvägs i graviditeten och jag är tacksam att jag än så länge mår så bra.
Kan vara skönt att känna att vi är fler som passerat 40 ????
Grupp för 4barnsmammor? Var finns den? Ifall det här går vägen blir det vårt 4:e...
Fått Lergigan utskrivet pga överjävligt illamående. Men jag vågar inte ta de!! :( som biverkning ( visserligen mindre vanlig biverkning) står hjärtstillestånd!! Blir ju skitnojig här.
Och när man googlar Lergigan så läser man om många som blivit helt däckade av medicinen.
Vågar jag ta en tablett? Mår så urkigt dygnet runt så står knappt ut :( eller ska man ta postafen ist?
Fått Lergigan utskrivet pga överjävligt illamående. Men jag vågar inte ta de!! :( som biverkning ( visserligen mindre vanlig biverkning) står hjärtstillestånd!! Blir ju skitnojig här.
Och när man googlar Lergigan så läser man om många som blivit helt däckade av medicinen.
Vågar jag ta en tablett? Mår så urkigt dygnet runt så står knappt ut :( eller ska man ta postafen ist?
Vad heter fb-gruppen?
Har tagit lergigan. Enda biverkningen e lite trötthet om jag tagit två samtidigt. Annars myrkrypningar i benen. Ofarligt men obehagligt. Tyvärr hjälpte dom inte mig. Har aldrig pratat med någon annan biverkning än dom jag nämnde ovan.
Myrkrypning i benen lät ju inge vidare heller.
Hm.. funderar lite till.
Gjorde kub í dag och fick 1:20000 Så det är man nöjd med. Det tog 40minuter att få fram bilder som gick att mäta så det var mysigt se bebisen så länge. Alltin såg fint ut och nackspalten var 1.5mm. Nytt bf 26//7
Gjorde kub í dag och fick 1:20000 Så det är man nöjd med. Det tog 40minuter att få fram bilder som gick att mäta så det var mysigt se bebisen så länge. Alltin såg fint ut och nackspalten var 1.5mm. Nytt bf 26//7