40+ med BF sommaren 2018
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Det blir väl knappt ett år och nio månader mellan dem. Hur långt mellan era? Liksom för er så har de flesta av våra vänner barn som är äldre, vissa nästan vuxna så vi är också glada för ett syskon. Jo, jag tränar bara på gym nu och simmar, det är vad som fungerar nu under graviditeten. Känns viktigt för jag är lite nervös hur jag ska orka med två små barn (sömnen osv..), man är ju inte 20 längre som sagt Satsar på att äta bra och motionera så har man kanske bättre förutsättningar iallafall.
Hojta till om ni vill vara med i hemlig 35+ grupp på fb
Ja tack!
Jag med!
Jag med!
Det blir 23 månader (1 år 11 mån). Jag är också nervös framförallt sömnen. Vår lilla sover ju inte själv, och vaknar ett antal gånger per natt. Men också hur man ska räcka till så båda får den kärlek, tålamod och uppmärksamhet de behöver.
Samma med vårat barn, vaknar ett par gånger per natt. Funderar på om jag ens ska försöka helamma med nästa eller om vi ska ha ersättning på nätterna från början. Ska ni ha det äldre barnet på förskola eller båda två hemma?
Är lite nyfiken om hur mycket ni har gått upp och i vilken vecka ni är. Även kul att vetahur mycket ni har gått upp i era tidigare graviditeter.
1:an 18kg åt ganska onyttigt
2:an 10kg (trots stor bebis på 4.3kg)
3:an 12-13kg
4:an Jag hade gåt lite ner ibörjan men nu är jag på + 1.5kg i vecka 14