• Nikkis

40+ med BF sommaren 2018

Hej!

Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?

• Svar på tråden 40+ med BF sommaren 2018
  • SaulH
    beso skrev 2018-02-12 15:52:35 följande:

Hej välkommen o Grattis! :) Jag är i v 12 nu! Har oxå en på7år snart 8 och två söner på 15 o 4a! :) Hoppas du mår bra i din graviditet? Själv bor jag mest i soffan illamående o sååå trött! Borde gå över om några v enligt bm! Hoppas hon har rätt!

Tack! Grattis till dig också ! Nu mår jag ganska bra:) men har haft ett fruktansvärt illamående. Har också tillbringat mycket tid i soffan. Det börjar dock avta mer och mer. Håller tummarna för att ditt gör det också!
  • SaulH
    DragonWoman skrev 2018-02-12 16:15:12 följande:

Vi ligger rätt lika då v 12+0 ungefär.. Bf 28 augusti men tror den isf kommer 18-20.

Bf 20/ 8 ( enligt almanackan) ska bli spännande att se om det ändras på rul.
  • Mammamillan

Hoppar in här jag med ????

Är 43år o ska ha mitt tredje barn..

Har varit nervös innan svaret på NIPT testet kom.. Men allt va helt ok..

Har bara berättat för min mor o svärmor och chefen..

På måndag ska jag göra ultraljudet, efter det ska mina barn få veta o resten ????

Jag är idag i 19+3

Känner av väldigt tydligt imagen...

• Mammamillan
    Mammamillan skrev 2018-02-14 22:40:27 följande:

På måndag ska jag göra ultraljudet, efter det ska mina barn få veta o resten ????

Jag är idag i 19+3

• beso
    Mammamillan skrev 2018-02-14 22:40:27 följande:

Jag är idag i 19+3

Grattis va kul! :) Hur gamla e barnen? Misstänker dom något? ;)
  • Mammamillan

Min störste e 21 o bor inte hemma.. O minstingen e 11 år, så det är härliga hopp imellandom.. Dom e halvsyskon..

Ingen av dom har sagt nåt iallafall.. ????

Så det ska bli skönt att få berätta på måndag ????

• beso
    Mammamillan skrev 2018-02-15 06:28:22 följande:

Min störste e 21 o bor inte hemma.. O minstingen e 11 år, så det är härliga hopp imellandom.. Dom e halvsyskon..

Ingen av dom har sagt nåt iallafall.. ????

Så det ska bli skönt att få berätta på måndag ????

Förstår det! Va kul! :) Häftigt med så många år emellan! Min äldsta fyller 16 i år! :) Jag råkade försäga mig redan i början..! ;) Dom små e glada men den stora e putt! Han tycker det räcker med småsyskon! ;)
  • Mammamillan

Minstingen har faktiskt pratat länge om ett syskon länge så det ska bli kul o få se hans reaktion..
    Den store vågar jag inte ens tänka tanken på hur han kommer reagera.. Hoppas han blir glad iallafall...
    Så jag kan säga att jag bara längtar tills måndag att få tala om detta.. =)
    Svårt o dölja snart..
    Tur att inte nån kommenterat nåt än ;) hehehe..
    jag tror denna lill* krabat blir bf i början på juli =) min minsting e med född i början på Juli...hahaha

• Candyjunkie

BF 9.9 med Nummer 3 (10+6) Blev ordentligt omskakad i går då jag plötsligt började blöda häftigt. Svimmade och drabbades av en chock. På förlossningen kollade de allt väldigt noga och UL visade en pigg liten krabat med starka hjärtslag. De tror att en kant av moderkakan kan ha löst sig. Jag är nu sjukskriven och uppmanad att ta det lungt. Har aldrig haft problem tidigare och blev riktigt rädd. Har någon annan varit med om liknande? Hur har graviditeten gått?

• beso
    Candyjunkie skrev 2018-02-17 09:00:48 följande:

BF 9.9 med Nummer 3 (10+6) Blev ordentligt omskakad i går då jag plötsligt började blöda häftigt. Svimmade och drabbades av en chock. På förlossningen kollade de allt väldigt noga och UL visade en pigg liten krabat med starka hjärtslag. De tror att en kant av moderkakan kan ha löst sig. Jag är nu sjukskriven och uppmanad att ta det lungt. Har aldrig haft problem tidigare och blev riktigt rädd. Har någon annan varit med om liknande? Hur har graviditeten gått?

Hej! Va traumatiskt men skönt bebis lever! Jo jag va med om nåt liknande när jag väntade min yngsta son. I v10 började jag störtblöda utan förvarning o det rann längs benen. Blev körd till akuten o i bilen fick jag lite ont. Under undersökningen kom en blodklump på 10cm ut och jag skakade o grät..sen vänder plötsligt dr på skärmen o säger bebisen ligger kvar o allt ser bra ut!! Helt otroligt! Hon kunde inte svara på vårt blodet kom ifrån. Det avtog på några dagar o sen blödde jag inget mer. Han föddes frisk i tillgången tid! :) Hoppas det går lika bra för er för det kan det uppenbarligen!
Svar på tråden 40+ med BF sommaren 2018