40+ med BF sommaren 2018
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Rindi- härligt. Grattis till flickan
Hej hej!
Helt ny här och detta är mitt första inlägg. Nyss fyllda 42 och väntar fjärde barnet med BF 12/8 i år. Har varit jättenervös för hur KUBen skulle gå, men allt ser jättebra. Känns lite konstigt när det stora barnet inte bor hemma (22 år) och jag kanske trodde att jag skulle bli mormor och inte mamma, men så fel man kan ha.
Nu vet vi att det blir en grabb till och alla syskon är superlyckliga. Pojk nummer 3 och namnjakten är i full gång. Min man däremot blev lite sådär i början då han är 7 år äldre än mig och tyckte att han skulle bli en gammal farfar som ska hämta på dagis. Hade vi bott i en storstad så hade inte så många reagerat som man kanske gör i en mellanstad. Hur som helst så är vi jätteglada! Ska bli kul att följa er andra här!
Hej hej!
Helt ny här och detta är mitt första inlägg. Nyss fyllda 42 och väntar fjärde barnet med BF 12/8 i år. Har varit jättenervös för hur KUBen skulle gå, men allt ser jättebra. Känns lite konstigt när det stora barnet inte bor hemma (22 år) och jag kanske trodde att jag skulle bli mormor och inte mamma, men så fel man kan ha.
Nu vet vi att det blir en grabb till och alla syskon är superlyckliga. Pojk nummer 3 och namnjakten är i full gång. Min man däremot blev lite sådär i början då han är 7 år äldre än mig och tyckte att han skulle bli en gammal farfar som ska hämta på dagis. Hade vi bott i en storstad så hade inte så många reagerat som man kanske gör i en mellanstad. Hur som helst så är vi jätteglada! Ska bli kul att följa er andra här!
Hej 38 och har just + at mitt 3dje barn efter 3 tidiga missfall jag har inte vågat berätta än för barnen än men 12 och 13 år är faktiskt orolig hur detta ska gå, hade lixom gett upp tanken på en till. Och jag vågar inte känna nått jätte jobbigt??
Om en vecka har jag planerat kejsarsnitt. Pga placenta previa. Nervös.
Fött tre barn tidigare, vaginalt.
Detta är min nya man och mitt första gemensamma barn.
Blir 41 i sommar.
Om en vecka har jag planerat kejsarsnitt. Pga placenta previa. Nervös.
Fött tre barn tidigare, vaginalt.
Detta är min nya man och mitt första gemensamma barn.
Blir 41 i sommar.
Hej alla! Jag hoppas också in här om det är okej????. Jag fyller 40 i år & väntar mitt 4:e barn i juli. Mina (våra) tidigare barn är 13, 10 & 8 år. Ska bli jättespännande & roligt att få en liten till????.
Oj då stavar som en kratta & vet inte varför det blev en massa frågetecken....
Hej alla! Jag hoppas också in här om det är okej????. Jag fyller 40 i år & väntar mitt 4:e barn i juli. Mina (våra) tidigare barn är 13, 10 & 8 år. Ska bli jättespännande & roligt att få en liten till????.
InaLo....
Av en slump så gjorde jag en undersökning på mvc av en läkare då jag gick dit för ont i magen. Ca v 22...
Denna graviditet har inte varit lik alls men jag tror inte det har med placenta previa och göra?
Jag har ju haft väldigt ont i magen tidvis....
Annars ska det inte vara någon fara om man inte blöder....
6 dagar till kejsarsnitt....sååå nervös!!