40+ med BF sommaren 2018
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Är lite nyfiken om hur mycket ni har gått upp och i vilken vecka ni är. Även kul att vetahur mycket ni har gått upp i era tidigare graviditeter.
1:an 18kg åt ganska onyttigt
2:an 10kg (trots stor bebis på 4.3kg)
3:an 12-13kg
4:an Jag hade gåt lite ner ibörjan men nu är jag på + 1.5kg i vecka 14
Är lite nyfiken om hur mycket ni har gått upp och i vilken vecka ni är. Även kul att vetahur mycket ni har gått upp i era tidigare graviditeter.
+3kg går in i v14 imorn
Dom andra gångerna har jag gått upp runt 23 kg
Va länge sen jag vägde mig innan. Men vågen visa sist på 3kg mer. Går in i v 9 idag. Är redan tjock så inte bra..ska börja ta mer promenader när jag blir piggare. Är så sjukt trött fortfarande. Lär få utskällning av bm på inskrivningen 2feb pga vikten..
Det här är min första graviditet och jag är i v 19+3 och har gått upp ca 3.5 kg. Normalviktig innan så hoppas jag slipper bli jättestor:) Tänker på vad jag äter på veckodagarna iallafall och försöker träna varierad träning ca 4 dagar i veckan, men det vet man ju inte hur länge det går:)
Låter ju trist om man skulle få skäll från BM? Är det så? Viktigast är väl att man själv och bebisen mår bra?
En jag känner fick det när hon vägde ungefär som jag..medför risker o så ju tyvärr..
En jag känner fick det när hon vägde ungefär som jag..medför risker o så ju tyvärr..
Får man fråga vilken vikt det handlar om då?