• Nikkis

40+ med BF sommaren 2018

Hej!

Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?

• Svar på tråden 40+ med BF sommaren 2018
  • InaLo

Jag ändrade mig. Vill gärna vara med i FB grupperna. Jag får väl hålla mobilen och ipaden i från de stora tjejerna i 3 veckor då vi förmodligen börjar berätta. Skickar PM.

• Fröken Sol
    DragonWoman skrev 2018-01-05 18:03:57 följande:

Börjat blöda så det kommer gå åt helvete här

Det behöver det verkligen inte göra. Jag fick en blödning i vecka 9. Åkte in till gyn och allt såg bra ut. Började blöda igen i vecka 15 och har åkt fram och tillbaka till akuten och gyn sedan dess. Och allt ser bra ut. Är nu i vecka 16 och blöder varje dag. Och det är tydligen normalt. Hoppas att allt går bra för dig.
  • DragonWoman

Fortsätter blöda. Mörkt rött så mellan rött och brunt. Har kvar graviditetssymtom men inget hopp..

• 3hjärtan
    Fröken Sol skrev 2018-01-06 09:19:12 följande:

Det behöver det verkligen inte göra. Jag fick en blödning i vecka 9. Åkte in till gyn och allt såg bra ut. Började blöda igen i vecka 15 och har åkt fram och tillbaka till akuten och gyn sedan dess. Och allt ser bra ut. Är nu i vecka 16 och blöder varje dag. Och det är tydligen normalt. Hoppas att allt går bra för dig.

Blöder du som mens eller färgade flytningar?
  • Fröken Sol
    3hjärtan skrev 2018-01-06 10:14:46 följande:

Blöder du som mens eller färgade flytningar?

Jag har haft alla möjliga sorter. I vecka nio fick jag en klarröd blödning. Som om något brast i mig och så rann det bara blod. Den övergick i rostig blödning och sedan brun. De senaste jag haft har varit större roströda som övergått i mörkbruna. Som mensblödningar kan vara de sista dagarna. Sedan 30/12 har jag inte slutat blöda, utan de har gått lite fram och tillbaka mellan rost och brunt.
  • 3hjärtan
    Fröken Sol skrev 2018-01-06 11:58:27 följande:

Jag har haft alla möjliga sorter. I vecka nio fick jag en klarröd blödning. Som om något brast i mig och så rann det bara blod. Den övergick i rostig blödning och sedan brun. De senaste jag haft har varit större roströda som övergått i mörkbruna. Som mensblödningar kan vara de sista dagarna. Sedan 30/12 har jag inte slutat blöda, utan de har gått lite fram och tillbaka mellan rost och brunt.

Jobbigt. Vilken vecka nu?
  • Fröken Sol
    3hjärtan skrev 2018-01-06 12:03:57 följande:

Jobbigt. Vilken vecka nu?

Vecka 16. Alla kontroller säger att allt ser bra ut. Moderkaka, livmodertapp, bebis, fostervatten. Allt är som det ska.

DragonWoman: En blödning är ju alltid värd att kolla upp, men den måste inte vara tecken på missfall. Vilken vecka är du i?
  • Letgoddecide

Här är en till som blöder. I vecka 13 när man just hade lugnat ner sig. Ska till gyn på måndag..Mina stackars nerver

• DragonWoman

Är i v 6 +4 idag. Fortfarande väldigt tidigt. Och ska det nu blir missfall föredrar jag nu än senare. Sist skedde det i v 13+2

Svar på tråden 40+ med BF sommaren 2018