40+ med BF sommaren 2018
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Jag ändrade mig. Vill gärna vara med i FB grupperna. Jag får väl hålla mobilen och ipaden i från de stora tjejerna i 3 veckor då vi förmodligen börjar berätta. Skickar PM.
Börjat blöda så det kommer gå åt helvete här
Fortsätter blöda. Mörkt rött så mellan rött och brunt. Har kvar graviditetssymtom men inget hopp..
Det behöver det verkligen inte göra. Jag fick en blödning i vecka 9. Åkte in till gyn och allt såg bra ut. Började blöda igen i vecka 15 och har åkt fram och tillbaka till akuten och gyn sedan dess. Och allt ser bra ut. Är nu i vecka 16 och blöder varje dag. Och det är tydligen normalt. Hoppas att allt går bra för dig.
Mer som mens.
Blöder du som mens eller färgade flytningar?
Jag har haft alla möjliga sorter. I vecka nio fick jag en klarröd blödning. Som om något brast i mig och så rann det bara blod. Den övergick i rostig blödning och sedan brun. De senaste jag haft har varit större roströda som övergått i mörkbruna. Som mensblödningar kan vara de sista dagarna. Sedan 30/12 har jag inte slutat blöda, utan de har gått lite fram och tillbaka mellan rost och brunt.
Jobbigt. Vilken vecka nu?
Här är en till som blöder. I vecka 13 när man just hade lugnat ner sig. Ska till gyn på måndag..Mina stackars nerver
Är i v 6 +4 idag. Fortfarande väldigt tidigt. Och ska det nu blir missfall föredrar jag nu än senare. Sist skedde det i v 13+2