40+ med BF sommaren 2018
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
1:53 eller om det var 1:57.... på DS de andra var det bra siffror på. Syntes inger avvikande på ul utan det var blodprovet som tog ner siffrorna och ålder såklart. Ja jag är så oroad att det ska sätta igång ett missfall, drömmer ju aldrig livligt annars..
I går kväll deckade jag klockan 21.00 ner min yngsta skulle somna. Sambon och mellersta dottern tyckte det var lagom kul som själva satt uppe och spela bingo. Jag vaknade av smällarna klockan tolv och gick upp i 10 min och tittade ut genom fönstret sedan sov jag igen. Jag var så lättad när sambon sa till mig. "Du ser helt slut ut, gå och lägg dig"
Hej. Hittade in till er och ansluter mig gärna till gänget. Är 39år och väntar barn nr 4 i juLi. Är nu i vecka 10+4. Ska på kub den 9/1 så en veckas väntan kvar.
Hej. Hittade in till er och ansluter mig gärna till gänget. Är 39år och väntar barn nr 4 i juLi. Är nu i vecka 10+4. Ska på kub den 9/1 så en veckas väntan kvar.
Imorgon ska vårt resultat på Nipt-testet komma. Det sved ju att betala och tvekade in i det längsta men nu känns det bra att få ett tydligt resultat, så man slipper fundera mer på den saken iallafall. Mailar det så är resultatet bra, ringer de så är det dåligt. Försöker att tänka på att det mest sannolika är ju, trots åldern, ett bra resultat.
Imorgon ska vårt resultat på Nipt-testet komma. Det sved ju att betala och tvekade in i det längsta men nu känns det bra att få ett tydligt resultat, så man slipper fundera mer på den saken iallafall. Mailar det så är resultatet bra, ringer de så är det dåligt. Försöker att tänka på att det mest sannolika är ju, trots åldern, ett bra resultat.
Hej! Jag fick dåliga siffror på kub, och ska göra fostervattensprov på tis. Någon som gjort det? Hur gick det? Jag har drömt i flera veckor att jag börjar läcka fostervatten och att det inte upphör ????
6+0. Börjar kännas lite lugnare men vågar inte andas ut än på länge. Vul på torsdag..