40+ med BF sommaren 2018
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Går in i v11 (10+0) idag. Ska på inskrivning hos bm. Känns fortfarande overkligt och livrädd.
6+0. Börjar kännas lite lugnare men vågar inte andas ut än på länge. Vul på torsdag..
Går in i v11 (10+0) idag. Ska på inskrivning hos bm. Känns fortfarande overkligt och livrädd.
Så skönt, det är ju inte så lätt att slappna av när man vil något så mycket. Man är ju lite för medveten om riskerna. Jag har lovat mig själv att trots alla risker så ska jag värkligen se till och njuta också.
Grattis! Vad härligt att se :)
Tack får hoppas detta får fortsätta.. Nr 5 och sista bebis isf... Bitterljuv känsla.
Hur går det för dig?
Mår så fruktansvärt illa så jag knappt kan stå upp om dagarna så måste få någon medicin mot detta. Ska göra ul eller vul i morgon och be om det då!
Drar till Marrakech på lördag så vore ju skönt att få uppleva lite av staden och inte bara ligga på hotellet :/
Går in i V.10 på fredag.
Håller tummarna!! Gjorde fvp idag och det gick bra. Men det var såå nära jag ångrade mig när jag låg där.. tankarna gick, riskerar jag denna lill* nu?? Hade det varit första barnet hade jag aldrig gjort det men känner att det är tre syskon att ta hänsyn till. Får dock inte resultatet föränns nästa vecka.
Ser att vi är fler blivande fyrbarnsmammor :) puffar för fb gruppen för blivande fyrbarnsmammor :)) bara skicka ett meddelande här till mig om ni vill joina den lilla lilla gruppen :D dold och hemlig är den så man outar inte sin graviditet.
Testat ingefära? Annars tror jag lergigan comp är ganska effektiv. Mitt illamående har börjat med. Än så länge överlever jag men tuffa dagar.. Urk!
Åh härligt att få komma iväg lite, hoppas resan gör underverk
Hur långt gången är ni i gruppen fyrbarnsmammor?