• PS76

40+ med BF sommaren 2018

Hej, hänger gärna på er här. Jag är 41 och väntar första barnet efter många års försök. På sista IVF-försöket gick det äntligen vägen...

Min sambo har passerat 50-strecket o har 2 vuxna barn. Vi har kommit halvvägs i graviditeten och jag är tacksam att jag än så länge mår så bra.

Kan vara skönt att känna att vi är fler som passerat 40 ????

• PS76
    Letgoddecide skrev 2018-01-15 21:23:53 följande:

Kul jag fick första barnet vid 41 ( när man nästan gett upp). Nu är nästa påväg. Kom gärna med i hemliga Facebook-gruppern

Spännande med en till!

Bad heter Facebook-gruppen?
  • PS76
    Letgoddecide skrev 2018-01-17 14:57:14 följande:

Det är hemligt Man får göra så att man skickar ett meddelande till 3hjärtan (se lite längre tillbaka i diskussionen) här på familjeliv med vad man heter och fbprofil, så kommer man med den vägen..

Tack ????
  • PS76
    yocee skrev 2018-01-25 20:22:17 följande:

Jag med!

Pernilla Svensson vill gärna vara med, skickade meddelande till dig förut. Kolla om du hittar det meddelandet
  • PS76
    InaLo skrev 2018-01-28 05:59:15 följande:

Igår hade jag första dagen sedan graviditeten en dag utan krämpor. Inget illamående och halsbränna, jag var inte trött. Hoppas det vänder nu i v 15. Då börjar man såklart oroa sig istället. Blir lite trött på mig själv.

Hur mår ni andra nu?

Hoppas det vänder för dig nu! Jag är i v.22 och mår väldigt bra. Här i och för sig haft en bra "resa" hittills även om jag mådde lite illa i början.
Svar på tråden 40+ med BF sommaren 2018