Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Har vaknat typ 05-06 varje morgon och haft svårt att somna om. Har haft jätteont i svanken sen i torsdags.. och imorse när jag låg och försökte somna om fick jag jätteont i högersida vid äggstockarna. Tog några sekunder innan det släppte. Har mensvärk nu så den kommer väl : ( BIM om 5 dagar..
Vad tycker ni? Ska jag ta en predictor early på äl+11 eller vänta tills äl+13? :O
Hej alla! Hoppar in i tråden med BIM 3/10.
Har en läkarhistorik som säger att chanserna för mig är väldigt små, orsak dessvärre okänd..
Men dom säger ju att hoppet är det sista som lämnar människan ;)
Varför jag skriver här är för att denna månaden har det hänt saker som jag aldrig varit med om tidigare. Jag och sambon hade en del mys kring ÄL, men en av dessa gånger gjorde det ont när han fick utlösning i mig, har även haft småblödningar i 10dagar efter ÄL.(Har räckt med trosskydd). Ingen blödning nu i tre dagar, enbart tjocka flytningar. Igår spydde jag även, utan direkt någon förvarning.
Har visserligen fått uppleva skengraviditet, men inget av detta har hänt då..
Sen har man ju lite övriga små symptom, men detta är som det mest konstiga. Någon som varit med om något liknande?
Ps.Har inte använt preventivmedel på flera år, har inga barn/graviditeter sen tidigare.
Hej alla! Hoppar in i tråden med BIM 3/10.
Har en läkarhistorik som säger att chanserna för mig är väldigt små, orsak dessvärre okänd..
Men dom säger ju att hoppet är det sista som lämnar människan ;)
Varför jag skriver här är för att denna månaden har det hänt saker som jag aldrig varit med om tidigare. Jag och sambon hade en del mys kring ÄL, men en av dessa gånger gjorde det ont när han fick utlösning i mig, har även haft småblödningar i 10dagar efter ÄL.(Har räckt med trosskydd). Ingen blödning nu i tre dagar, enbart tjocka flytningar. Igår spydde jag även, utan direkt någon förvarning.
Har visserligen fått uppleva skengraviditet, men inget av detta har hänt då..
Sen har man ju lite övriga små symptom, men detta är som det mest konstiga. Någon som varit med om något liknande?
Ps.Har inte använt preventivmedel på flera år, har inga barn/graviditeter sen tidigare.
Håller tummarna för er!!! Jag har precis som du börjat blöda efter sex på ÄL och gjort det lite till och feån. Dagen efter ÄL blödde kg rätt mycket. Maken är inte orolig. Jag har haft blödningar först tiden i alla mina tidigare graviditeter, särskilt när det varit "menstid" men jag ska erkänna att jag varit ååå ledsen över detta blödningar. Är du på ÄL +10 nu?
BIM på måndag eller tisdag här. Känner mig verkligen inte gravid över huvudtaget! Tror att vi får sikta in oss på nästa månad :/ så segt!
Hoppar över hit från september-tråden. Mensen kom igår. Ledsamt som tusan. Ägglossning om ca 2 v. Typ försök nummer 23 och det känns som att orken och energin för att försöka är lika med noll... Menmen! Om två veckor tänker jag säkert annorlunda
Någon här inne som känner av några symptom?
Hoppar över hit från september-tråden. Mensen kom igår. Ledsamt som tusan. Ägglossning om ca 2 v. Typ försök nummer 23 och det känns som att orken och energin för att försöka är lika med noll... Menmen! Om två veckor tänker jag säkert annorlunda
Vet vad du menar. Varje gång efter mensen kommit känns det som man bara vill lägga ner planerna. Bara så kämpigt att hantera besvikelsen och hålla hoppet i liv för nästa försök.