• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • Svea87

BIM på torsdag har mensvärk idag så tror den kommer.. även finnar har dykt upp. Ush när det ska bli något: (

• Jsundberg

Kan någon svara mig? :(

15/9-20/9 mens

24/9 äl-smärta(Känns exremt mkt, vek mig av smärta)

25/9 öm i tjejmagen (plus på äl)

26/9 äl-smärta igen (!)

2/10 neg äl test

4/10 beräknad äl (brukar ha pos flera dgr i rad innan äl)

Bim 14/10.

Kan de verkligen vara äl 4 dgr efter mens??

Är förövrigt öm i magen hela tiden, ömma bröst som också kliar och känslig mot allt. Att ja är sur å känslig kan vara för att ja har slutat röka igår!

• Dunderochbrak

BIM idag...testade negativt...Inga direkta symtom. Lite illamående, men det kan jag vara ibland. Lite uppsvälld mage. Sötsugen hela tiden. Ibland lite känsla av "stickande" i brösten, men inte så mkt eg...är nog mest inbillning... :(

• Charlizee
    FrökenFräken83 skrev 2017-10-01 20:02:48 följande:

Kunde inte hålla mig längre, är ju bim idag!! Gick o köpte test, fick ett svagt men distinkt streck! Gravid med vårat andra barn!! :)))

Wow!! Grattis!!
  • Charlizee

Får inse att det inte blev nåt denna månad heller BIM på lördag och toknegativa test! Hoppas ni andra får massa fina pluss

• Flansen
    FrökenFräken83 skrev 2017-10-01 20:02:48 följande:

Kunde inte hålla mig längre, är ju bim idag!! Gick o köpte test, fick ett svagt men distinkt streck! Gravid med vårat andra barn!! :)))

Åh stort grattis! :)
  • Flansen

Hörni hur är det egentligen, är det inte kört även om man testar negativt på bim eller precis innan? Jag har bim imorn och testade negativt igår, på bim-2. Inga direkta symptom men det känns inte som att mensen är på g heller ..

• evve88
    Charlizee skrev 2017-10-02 09:37:39 följande:

Får inse att det inte blev nåt denna månad heller BIM på lördag och toknegativa test! Hoppas ni andra får massa fina pluss

Nu på lördag? Det är ju många dagar kvar :) så tidigt brukar ju absolut inte alla plussa, ha is i magen :)
  • Hedblomster

Är på äl + 10, fortfarande helt negativa test och fortfarande lika säker på att det inte ändras. Vet att det är tidigt men så känns det. Tog ett negativt imorse innan jobbet, fotade av det och har synat bilden nu på jobbet (istället för att jobba haha) och fick för mig att jag såg en skugga där. What has been seen can't be unseen... Helt sjukt vad ögonen kan luras. Såg absolut noll IRL alltså. Det är absolut inbillning för jag vill så himla himla gärna.

Bloggar på havingyourbaby.vimedbarn.se. Försökt bli gravid sedan mars 2017, utomkvedshavandeskap i maj 2017.
  • lyckligast80

BIM +1 ingen mens än... inga känningar att den är på väg heller. Brukar ha ont i både rygg och mage.

Men gjorde ett gravtest i lördags som var negativt. : /

Kanske för låg hormonnivå då?

Eller spelar kroppen mig ett spratt bara... bara att vänta å se. Olidligt!

Svar på tråden Bim oktober 2017