Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Tack fina!! Dock vet jag inte hur det blir:( min sambo vill inte just nu:(
Ja inte så kul. Han vill ha en till ( har en dotter på 1,5) men inte just nu. Han vill vänta till våren typ med att försöka igen:/ ser inte poängen m det. Men jag vill verkligen inte göra abort
Plussade i fredags Bim-2 då . Så snart sätts illamåendet igång . Räknar inte med annat då dom två tidigare va så .
Ja inte så kul. Han vill ha en till ( har en dotter på 1,5) men inte just nu. Han vill vänta till våren typ med att försöka igen:/ ser inte poängen m det. Men jag vill verkligen inte göra abort
Plussade i fredags Bim-2 då . Så snart sätts illamåendet igång . Räknar inte med annat då dom två tidigare va så .
Där kom mensen på BIM +6! Hoppar över i november tråden
Ingen mens men toknegativt test. Är väl bara att vänta på den dumma mensen då :(
Fick vad vi tolkade ett positivt gravtest i början av november men på bim +7 kom mensen, och fruktansvärd smärta vänster ljumske. Enligt rpc trodde dom vi hade blivit gravida men ägget inte fäst tillräckligt bra och smärtan var att ägget lossnade....
Men har gjort ett andra försök med insemineringen nu så vi hoppas igen. Planerad BIM är 10 november. Hålla alla tummar vi kan :):):)
Håller tummarna för att det inge kommer någon mens
Bim+1 fortfarande ingen mens och bara ett negativt test...Blir galen och vill verkligen att det ska ta sig denna gången!!
Tackar för mig i denna tråd då mensen kom nu i kväll. Nu börjar den långa väntan på ÄL som borde bli runt den 23/11 och BIM typ 6/12 om nu kroppen hoppar tillbaka på den mest vanliga cykeln igen efter att spelat mig ett spratt denna gång. Lycka till till er som väntar på BIM.
Jag ska ha mens idag men det kommer bara flytningar ? Kan detta vara ett tecken ? De känns som mensvärk och att mensen kommer dock är det bara flytningar.
Jag testade bim-3 och de va negativt.
Hoppet e de enda som lämnar mig
BIM+2 och mensen kom nu :( jag blir så frustrerad att det aldrig går!! :(
Jag ska ha mens idag men det kommer bara flytningar ? Kan detta vara ett tecken ? De känns som mensvärk och att mensen kommer dock är det bara flytningar.
Jag testade bim-3 och de va negativt.
Hoppet e de enda som lämnar mig
Hej,
Samma här, ska ha mens idag men än sålänge bara flytningar:/ Har dock som mensvärk nu så den kommer väl snart.... :/
Har inte testat än...