Inlägg från: Mayaaaa |Visa alla inlägg
  • Mayaaaa

Bim oktober 2017

Hej

Hoppar in här med :)

Har bim 30 okt och hade min ägglossning mellan den 17okt och 18 okt enligt ägglossningsstickor och ägglossningsvärk.

När jag kollade i en app hur långt gången jag är för skojskull om jag nu vire gravid stod det att ja var gravid i v.3 ??? Och de stömmer inte för hade min ägglossning för 2 dagar sedan. De ska nog minst ta 5 dagar o vandra vidare innan ja kan bli gravid.

Till min fråga de står att man ska kunna se om man e gravid med gravidtest? Stämmer de ?

• Mayaaaa

Är det någon som har väldigt väldigt svag mensvärk även 2dagar efter ägglossningen.

De e 10 dagar fram til bim. ????

• Mayaaaa
    Julie17 skrev 2017-10-20 07:37:54 följande:

Värk kan man ju ha både före, under och efter ägglossningen så kanske det är den typen av värk?

Själv hade jag värk i går. äl+5 och intalar mig själv att det säkert satt i tarmarna och inte alls i livmodern. Satt dessutom på ett möte i går och blev som förstenad när jag helt plötsligt kände som några små "stick" nedtill i livmodertrakten. Jag gör verkligen allt för att Inte leta symtom, men likförbannat så lägger man märke till saker och börjar hoppas! Vet ju att det finns många som upplevt stick eller värk när ägget fäster men jag vill inte tro att jag kände ngt på riktigt :P

Det här är så otroligt jobbigt. Känner igen mig indet su säger att jag letar symtom inmunsta lila när jag inte vill göra det för att inte bli så jävligt besviken när mensen kommer. Försöker intala mig att detta har inget med livmodern att göra.

Men innerst inne hoppas jag verligen att ja kommer bli gravid.

Jar har försökt sedan 7 månader men tvp månader av dom var jag bortrest. Så 5 samanlagt men första riktiga försöket med ägglossnings test. Innan va de bara blir det så blir det.
  • Mayaaaa
    TouchOfRed skrev 2017-10-21 20:27:42 följande:

BIM -7 idag. Har bara en sån magkänsla att vi lyckats denna månaden. Känner mig gravid. Vet inte om det bara är inbillning för att man vill det så gärna. Kommer bli sjukt besviken om jag får mens denna månaden!

När tror ni jag kan testa mig?

Vad har du för symtom och när blrjade dom i såfall?

Jag är på bim -10 men känner mig inte alls gravid.

Hade mens värk tre dagar efter ägglossnig men inget mer. Hade en sen ägglosning mellan den cykelfag 19 och 20 och har en menscyckel på 31-33 dagar.
  • Mayaaaa
    Gutterflower1 skrev 2017-10-22 10:40:18 följande:

Hej, jag hoppar in här!. Äl+5. Bim 31/10!

Igår kände jag som ett nyp i nedre delen av magen och idag stickningar ca 10 gånger gång på gång på exakt samma ställe. Kan det va ett tecken? Annars inga symtom alls, men såklart tidigt..

Hoppas på plus denna gången!

Hej hej

Vad kul , är också på äl+5 och bim 30okt :)

Samma sak känner inga symtom förutom väldigt svag mensvärk lite då och då :)
  • Mayaaaa
    miranda94 skrev 2017-10-22 23:05:49 följande:

Här får ni en bättre bild, tror ni det är spökstreck eller ett riktigt streck?

Hoppas ni kan ta er tid och svara, kram

Jag ser ett streck, stort grattis :D

Vad hade du för symtom.
  • Mayaaaa
    miranda94 skrev 2017-10-22 23:39:45 följande:

Gör du :D?

Vågar man tro att man är gravid dååå?

Asså jag trodde innan att jag var gravid när jag inte var o då hade jag ALLA symptom men nu hade jag ont i brösten och halsbränna men kunde inte alls koppla till detta då jag har implantat och tänkte att aja men de e på grund av det och halsbränna trodde jag berodde på en tillfällig början på förkylning men nu börjar jag tro att de har och göra med detta :P

Ja, där ser man det kommer när man minst anar det.

Testa imorrn eller om några dagar på morgonen och hoppas att du får ett super starkt streck.

:D :D

Glad för din skull :P
  • Mayaaaa
    miranda94 skrev 2017-10-23 00:00:34 följande:

Tack Maya, du gör min kväll just nu :D

Är du gravid, planerar på att bli gravid =) ?

Nej jag är inte gravid än :/

Försöker blir gravid.

Har bim 30okt

Har inga symtom förutom väldigt svag eller lindrig mensvärk och idag känner jag mig uppsvälld eller svullen mage och gasig.

Men de har ju inte heller med graviditet att göra.

Så nää känner mig inte alls gravid :S

Men men hoppet e de sista som lämnar en.
  • Mayaaaa
    miranda94 skrev 2017-10-23 00:12:29 följande:

Håller tummarna för dig!

Kommer säkert ta sig :D

Haha hoppas hoppas <3
  • Mayaaaa
    michimichi skrev 2017-10-25 16:25:49 följande:

I morse fick jag ett negativt test. Kollade dock bara på det inom 2 minuter. Sen var jag arg och la det i kartongen bredvid gårdagens negativa test. Är på bim-2 eller 3, inte helt säker.

I alla fall, tog ut testerna ur förpackningen och morgonens negativa har ett svaaaaaaagt streck?! Men det gills inte alls va? För gårdagens negativa är fortfarande helt utan tillstymmelse av något streck. Hjälp.

Har hört att ett gravtest är ogiltigt efter 5 min.

För de kan visa falskt positivt.

Så prova ta ett till på morgon urin imorgon eller om några dagar.

Håller tummarna för dig
  • Mayaaaa
    michimichi skrev 2017-10-25 16:25:49 följande:

I morse fick jag ett negativt test. Kollade dock bara på det inom 2 minuter. Sen var jag arg och la det i kartongen bredvid gårdagens negativa test. Är på bim-2 eller 3, inte helt säker.

I alla fall, tog ut testerna ur förpackningen och morgonens negativa har ett svaaaaaaagt streck?! Men det gills inte alls va? För gårdagens negativa är fortfarande helt utan tillstymmelse av något streck. Hjälp.

Har hört att ett gravtest är ogiltigt efter 5 min.

För de kan visa falskt positivt.

Så prova ta ett till på morgon urin imorgon eller om några dagar.

Håller tummarna för dig
  • Mayaaaa

HEJ funderar på att testa imorgon för då är det Bim-2

Tror ni ja ska vänta för ett säkrare resultat eller ska jag göra det.

Idag när kag vakna hade jag mensvärk o de kändes nu kommer mensen.

• Mayaaaa
    Polkagrisen85 skrev 2017-10-27 20:05:01 följande:

Har bim - 2 idag & plussade ! :)

Stort grattis <3

Hade du mensvärk ?

För jag har det lite då och då.

Ska ta testet imorgon bitti så får vi hoppas att jag ocksp plussar.

Har väldigt humörsväningar :(
  • Mayaaaa
    Polkagrisen85 skrev 2017-10-27 20:05:01 följande:

Har bim - 2 idag & plussade ! :)

Testade nyss kunde inye hålla mig till imorgon det va negativt. Ja bara o vänta på mensen i och med att jag har mensvärk :( så ledsen
  • Mayaaaa

Jag ska ha mens idag men det kommer bara flytningar ? Kan detta vara ett tecken ? De känns som mensvärk och att mensen kommer dock är det bara flytningar.

Jag testade bim-3 och de va negativt.

Hoppet e de enda som lämnar mig

• Mayaaaa
    lyckligast80 skrev 2017-10-31 14:06:25 följande:

Hej,

Samma här, ska ha mens idag men än sålänge bara flytningar:/ Har dock som mensvärk nu så den kommer väl snart.... :/

Har inte testat än...

Så känner jag också otrolig mensvärk att man känner nu kommer den, det rinner men sen så är det bara flytningar. Ska testa på lördag igen har jag bestämt.

Vi får se om den kommer tills dess eller inte min mens brukar alltid vara i tid eller som mest två tre dagar sen men då brukar jag bara ha mensvärk dagen innan.

Nu har jag haft mensvärk i en vecka plöstöig försvinner det o plötsligt värkar de som attans

Hoppas på plus för oss <3
Svar på tråden Bim oktober 2017