• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • sandraa91

Fortsätter att försöka då tant röd dykt upp återigen. BIM 1-2 oktober. Hoppas verkligen på ett plus denna månad!

• Platysma

Hej på er! Har BIM 5/10 nästa månad och det blir andra försöket för oss.

Slutat med p-piller i juni/juli och fick min första "riktiga" mens i början av augusti. Tänkte prova äl-stickor denna månad för att få bättre koll på min cykel! :)

• gröna L

Hej! Här planeras barn nr 3. Är på andra försöket nu, tog ut spiralen i juli. BIM ca 2 oktober.

• Flansen

Hej, hoppar in här då mensen kom idag :(

BIM 4/10, tredje försöket till andra barnet. Hoppas så mycket på ett plus. <3

• BinniBoo

Bim 2/10
    Planerar insättning av fryst ägg denna ägglossning. Blir då tredje barnet

(¯`°?.¸ ♥ Alexander 080219 Oscar 150819 ♥¸.?°´¯)
  • Svea87

Hoppar in här fick mens idag så nästa BIM är 5/10. Blev så ledsen när nensen kom.. men man får inte ge upp. Har beställt ett glidmedel som tydligen ska öka chanserna. : )

• Flansen
    Svea87 skrev 2017-09-07 07:39:05 följande:

Hoppar in här fick mens idag så nästa BIM är 5/10. Blev så ledsen när nensen kom.. men man får inte ge upp. Har beställt ett glidmedel som tydligen ska öka chanserna. : )

Jag med :( hur länge har ni försökt? Nej vi får verkligen inte ge upp. Hoppas att oktober är vår månad :)
  • Milou3

Hoppar in här!

Väntar äl 23 sept och BIM 9 okt.

Testade fett negativt i dag så inväntar mens!

Försökt 1 år exakt och haft 2 tidiga mf under året.

Har 2 barn sen innan så detta blir mitt försök till ett tredje barn ( sladdis) och sambons första!

Nu f-n måste det bli ett plus som stannar :)

• Victoria K

Hej hopp!

BIM 7/10. Har en ganska lång cykel på 33-35 dagar.

Är nu inne på försök nr 9 på första barnet och det känns som en evighet. Är 28 år och gift :)

• Victoria K
    Svea87 skrev 2017-09-07 07:39:05 följande:

Jag blev också jätteledsen när mensen kom denna månad, trodde verkligen att jag var gravid :(

Har även jag beställt ett glidmedel som ska öka chanserna. Jag har beställt Pre Seed. Du? :)
Svar på tråden Bim oktober 2017