Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Fortsätter att försöka då tant röd dykt upp återigen. BIM 1-2 oktober. Hoppas verkligen på ett plus denna månad!
Hej på er! Har BIM 5/10 nästa månad och det blir andra försöket för oss.
Slutat med p-piller i juni/juli och fick min första "riktiga" mens i början av augusti. Tänkte prova äl-stickor denna månad för att få bättre koll på min cykel! :)
Hej! Här planeras barn nr 3. Är på andra försöket nu, tog ut spiralen i juli. BIM ca 2 oktober.
Hej, hoppar in här då mensen kom idag :(
BIM 4/10, tredje försöket till andra barnet. Hoppas så mycket på ett plus. <3
Bim 2/10
Planerar insättning av fryst ägg denna ägglossning. Blir då tredje barnet
Hoppar in här fick mens idag så nästa BIM är 5/10. Blev så ledsen när nensen kom.. men man får inte ge upp. Har beställt ett glidmedel som tydligen ska öka chanserna. : )
Hoppar in här fick mens idag så nästa BIM är 5/10. Blev så ledsen när nensen kom.. men man får inte ge upp. Har beställt ett glidmedel som tydligen ska öka chanserna. : )
Hoppar in här!
Väntar äl 23 sept och BIM 9 okt.
Testade fett negativt i dag så inväntar mens!
Försökt 1 år exakt och haft 2 tidiga mf under året.
Har 2 barn sen innan så detta blir mitt försök till ett tredje barn ( sladdis) och sambons första!
Nu f-n måste det bli ett plus som stannar :)
Hej hopp!
BIM 7/10. Har en ganska lång cykel på 33-35 dagar.
Är nu inne på försök nr 9 på första barnet och det känns som en evighet. Är 28 år och gift :)